کد خبر: ۳۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱

جشن عاطفه‌ها در استان فارس برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: جشن عاطفه‌ها سه روز آخر این هفته در سطح این استان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، علی الهیاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جشن عاطفه‌های سال جاری انتظار استقبال پرشور مردمی را داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس بیان کرد: جشن عاطفه‌ها سه روز  آخر این هفته در فارس برگزار می‌شود و مانند سال‌های گذشته انتظار حضور پررنگ مردمی را داریم.

وی گفت: پیش‌بینی ما از حضور مردم استان فارس در جشن عاطفه‌ها، پرشور و جمع‌آوری 15 میلیارد ریال کمک مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: هیچ دانش‌آموزی نباید به دلیل نداشتن توان مالی از فراگیری علم و دانش محروم شود که در این راستا مردم فارس همواره در انجام کار خیر پیش‌قدم بوده‌اند.

الهیاری تصریح کرد: سال گذشته شاهد کمک 13.5 میلیارد ریالی مردم استان فارس در جشن عاطفه‌ها بودیم که به طور حتم در سال جاری این کمک‌ها افزایش می‌یابد.

*‌دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در ادامه اضافه کرد: شعار سال جاری جشن عاطفه‌ها «دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی» است که منتظر مردم خیر این استان در جشن عاطفه‌ها هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس تصریح کرد: این مراسم در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس خاطرنشان کرد: در حال حاضر 48 هزار دانش‌آموز در سطح این استان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

وی افزود: در تمام مدارس علاوه بر برگزاری جشن عاطفه‌ها یک صندوق کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان نیز قرار داده شده است.

الهیاری در پایان گفت: خیران نقش مهمی در فقرزدایی دارند و استان فارس نیز افتخار دارد که مردمش در برنامه‌های کمیته امداد همواره حضور پررنگ دارند. ‌

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان