کد خبر: ۳۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱

برق شیراز به دسته اول برگشت

با رایزنی آیت اللهی نایب رییس فدراسیون فوتبال، مشکل پرونده استیل آذین و برق شیراز حل شد تا تیم شیرازی بتواند در لیگ دسته اول حضور یابد

شیرازه -طی چند روز گذشته برخی ابهامات در خصوص حضور تیم فوتبال برق شیراز در لیگ دسته یک مطرح شده بود. این تیم که بنا بود با امتیاز تیم استیل آذین در دسته یک حضور داشته باشد، به دلیل لغو مجوز استیل آذین از سوی فیفا به دلیل برخی مسائل مالی، نتوانست طبق برنامه دو بازی خود را انجام دهد. کامیاب مدیرعامل برق شیراز که این مسائل را به رسانه‌ها گفته بود از تلاش و مذاکره با مسئولین برای رفع این مشکل و بازگشت این تیم به دسته یک خبر داده بود. به نظر می‌رسید در این زمینه آیت‌اللهی نائب رییس فدراسیون فوتبال که چندی قبل ریاست هیئت فوتبال استان فارس را نیز برعهده داشت، می‌توانست راه‌گشا باشد.

بر این اساس سایت گل طی مطلبی نوشت: با رایزنی آیت اللهی نایب رییس فدراسیون فوتبال، مشکل پرونده استیل آذین و برق شیراز حل شد تا تیم شیرازی بتواند در لیگ دسته اول حضور یابد. آیت اللهی روز گذشته ابتدا به اداره ورزش و جوانان تهران رفت و توانست موافقت قطعی مدیرکل  جهت این انتقال را اخذ نماید و سپس در نشست با رییس هیئت فوتبال تهران ، این هیئت را به ثبت نقل و انتقال راضی نمود. در این بین از روابط بین الملل فدراسیون هم خواسته بود استعلامی به فیفا فرستاده و در خصوص بدهی استیل آذین به تومبا کوویچ کسب تکلیف کرده که آنها هم این انتقال را بلامانع دانسته اند. عاقبت در نشست ظهر دیروز سازمان لیگ او توانست مجوز حضور برق در لیگ یک را بگیرد تا روز جمعه تیم نارنجی پوش شیرازی در شیراز میزبان شهرداری یاسوج باشد.

نظرات بینندگان