کد خبر: ۳۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

دفاع مقدس نماد تبعیت از ولی‌فقیه زمان بود

فرماندار قیروکارزین گفت: پایداری ایران اسلامی در هشت سال مقاومت دلیرانه برخاسته از روح وحدت و ایمان مردم و تبعیت از ولی‌فقیه زمان بود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد صبح امروز در حاشیه مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدای قیروکارزین که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان همراه بود، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و شجاعت‌های رزمندگانی است که از جانشان گذشتند تا نظام پایدار بماند و حفظ نظام امروز از وظایف اصلی تمام آحاد جامعه است.

وی افزود: کسانی که برای دفاع از مقدسات، ارزش‏ها و کیان اسلامی جان پاک خود را در طبق اخلاص نهادند و برخی به دیدار حق شتافته و برخی دیگر همچنان در آرزوی نثار جان خود در راه حق تعالی گام برمی‏دارند، طلایه‌‏داران دوران دفاع مقدس و افتخارآفرینان این دیار هستند.

فرماندار قیروکارزین با بیان اینکه پایداری ایران اسلامی در هشت سال مقاومت دلیرانه برخاسته از روح وحدت و ایمان مردم و تبعیت از ولی فقیه زمان است، اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس، هشت سال تجربه، علم، عشق، ایثارگری و تبعیت از ولی امر مسلمین بود که گنجینه با ارزشی برای تمام ملت ایران به شمار می‌رود.

صمدنژاد با اشاره به اینکه دشمنان در جبهه اقتصادی با تشدید تحریم‌ها و گرفتن صبر و تحمل مردم سعی در دور کردن مردم از انقلاب و نظام دارند، خاطرنشان کرد: امروز ملت ما در یک آزمایش بزرگ به سر می‌برد و آن جنگ اقتصادی استکبار علیه ملت ایران است و باید توجه داشت که مقام معظم رهبری با نامگذاری چهار سال گذشته که هر کدام به نوعی با اقتصاد کلان کشور مرتبط است دست توطئه‌گر دشمنان را در عرصه اقتصادی خوانده‌اند.

این مقام مسئول وظیفه تمام مردم و به ویژه نخبگان را حرکت در مسیر شهدا دانست و تصریح کرد: زنده کردن خاطرات دوران دفاع مقدس راهکار بسیار مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌توان از این فرصت برای انتقال پیام شهدا به جوانان بهره گرفت و از فرهنگ این دوران برای فائق آمدن بر مشکلات پیش رو استفاده کرد.

فرماندار قیروکارزین با بیان اینکه دستاورد این سختی‌ها، عزت، اقتدار و سربلندی ملت و نظام اسلامی ایران در عرصه جهانی است، افزود: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس ضروری است و در هر زمان و مکان انتقال آن به نسل فعلی و آینده می‌تواند تأثیر مهمی داشته باشد.

وی در پایان افزود: تمام داشته‌های امروز ما و تحولات خوبی که در جهان رخ داده از جمله بیداری اسلامی از برکات دوران دفاع مقدس بوده و مهم‌ترین عامل دشمنی استکبار با انقلاب ایران وحشت و هراس از اسلامی بودن آن است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان