کد خبر: ۳۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱

تحقق 61 درصدی تعهدات اشتغال‌زایی در لارستان

تاکنون 61 درصد از تعهدات اشتغال‌زایی در سال جاری در لارستان محقق شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علی محمد امیری صبح امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان اظهار داشت: سهم ایجاد اشتغال در این شهرستان در سال جاری 3 هزار و 795 نفر بوده که تاکنون 2 هزار و 324 شغل در منطقه لارستان در دستگاه‌های اجرایی و بخش ساختمان محقق شده است. 

وی افزود: عملکرد مسئولان در این شهرستان و در راستای ایجاد شغل مثبت بوده و سهم اعتبارات اشتغال‌زایی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه در استان فارس در سال جاری افزون بر 168 میلیارد و 530 میلیون تومان و اعتبارات مشاغل خانگی 75 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

این مسئول اضافه کرد: دستگاه‌های متولی و بانک‌های عامل شهرستان لارستان باید در اخذ اعتبارات سهم لارستان پیگیر باشند.

رئیس شورای اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری شهرستان لارستان با بیان اینکه سهم اعتبارات اشتغال‌زایی به اداره‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی‌، کمیته امداد امام خمینی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، صنعت، معدن و تجارت، صندوق مهر امام رضا (ع) و ... تعلق می‌گیرد، گفت: اشتغال‌زایی برای جلوگیری از فقر و آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

امیری ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید روند ورود اطلاعات به سامانه رصد بر‌اساس تعهد اشتغال‌زایی 3 هزار و 795 نفری اعلامی شهرستان لارستان را تسریع دهند.

 

برچسب ها: اشتغال ، شیرازه ، لارستان
نظرات بینندگان