کد خبر: ۳۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱

کاهش 32درصدی زورگیری درفارس

فرمانده انتظامی فارس از کاهش 32 درصدی زورگیری طی شش ماه گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر،سردار سیروس سجادیان صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون شاهد کاهش جرایم در این استان هستیم، گفت: سال گذشته در بحث سرقت مسلحانه شاهد کاهش 49 درصدی بودیم و همچنین در بحث زورگیری نیز کاهش 40 درصدی را داشتیم.

وی ادامه داد: با ادامه روند فعالیت های امنیتی در استان فارس در شش ماه اول سال جاری نیز شاهد کاهش 32 درصدی زورگیری در استان هستیم.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در بحث کاهش تلفات رانندگی نیز کاهش چشم گیری را شاهد هستیم تصریح کرد: در راستای ارایه خدمات بهتر و با استفاده از ابتکارات پلیس راهور و پلیس راه، سال گذشته 184 نفر کاهش تلفات رانندگی را شاهد بوده ایم و در طی شش ماه اول سال جاری نیز کاهش 143 نفر تلفات رانندگی را شاهد هستیم.

سردار سجادیان افزود: فعالیت های نیروی انتظامی در سه محور است که شامل ارتباط گرفتن با مردم، پاسخگویی به نیازهای آنها و افزایش مشارکت های مختلف با مردم جامعه است که خوشبختانه مردم استان فارس در این راستا همکاری مناسبی را ارایه می کنند.

وی ایجاد امنیت را یک کار فرهنگی دانست و گفت: امنیت کار فرهنگی است و برگرفته از فرهنگ جامعه و اجتماع است که در این خصوص باید با فرهنگ سازی مناسب دستگاه های مختلف فرهنگی شاهد افزایش امنیت در جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه نیروی انتظامی استان فارس در هشت سال دفاع مقدس نیز فعالیت های قابل قبولی داشته است، یادآور شد: طی هشت سال دفاع مقدس نیروهای انتظامی 916 شهید، 173 نفر جانباز و 232 نفر آزاده را تقدیم کرده اند.

سردار سجادیان افزود: پس از جنگ، نیروی انتظامی  فارس تاکنون 168 شهید تقدیم کرده است.

نظرات بینندگان