کد خبر: ۳۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱

اعطای تخفیف‌های جدید به سرمایه‌گذاران در بخش صنعت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اعطای مشوق‌ها و تخفیف‌های جدید برای حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی همت اظهار داشت: اعطای مشوق‌ها به واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی براساس تصویب هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دستورالعمل اعطای مشوق‌ها از هفته دولت تا دهه مبارک فجر اعمال می‌شود از مهم‌ترین اهداف آن را، ایجاد انگیزه در فعالان اقتصادی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی، کارآفرینی و تولید کمی و کیفی محصولات در داخل کشور اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بدهی‌های معوقه صنعتگرانی که موفق به پرداخت مبالغ خود نشده‌اند بین 20 تا 40 درصد متناسب با زمان انعقاد قرارداد منعقد شده و تخفیف به آن تعلق می‌گیرد.

همت اضافه کرد: اعطای این مشوق‌ها و اعمال تعدیل بدهی‌ها تا سقف 40 درصد به صنعتگرانی تعلق می‌گیرد که 50 درصد از اصل بدهی خود را پرداخت کرده باشند.

وی دریافت بدهی‌های صنعتگران به صورت اقساط را از دیگر شرایطی بیان کرد که برای سهولت صنعتگران در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در شهرک‌های صنعتی مناطق توسعه یافته مابقی مبالغ تعدیل بدهی‌های صنعتگران به صورت اقساط 24 ماهه و در مناطق کمتر توسعه یافته مبالغ تعدیل بدهی به صورت اقساط 30 ماهه دریافت می‌شود.

همت تصریح کرد: صنعتگران دارای بدهی‌های معوق برای بهره‌مندی از این مشوق‌ها و تخفیف‌های در نظر گرفته شده تا دهه مبارک فجر فرصت دارند.

وی افزود: متقاضیان برای بهره‌مندی از این تخفیفات به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان