کد خبر: ۳۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱

تحصیل 650 دانشجو در دانشگاه برون‌مرزی پیام نور لامرد

رئیس دانشگاه برون‌مرزی پیام نور لامرد از تحصیل 650 دانشجو در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس عبدالحمید خسروی امروز در لامرد اظهار داشت: دانشگاه برون‌مرزی پیام نور لامرد 18 سال از فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد و در سال تحصیلی جدید 650 دانشجو در 27 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه به تحصیلات خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: 147 عضو هیئت علمی تمام وقت، نیروی اداری و اساتید مدعو در سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه برون‌مرزی پیام نور لامرد را همراهی می‌کنند.

رئیس دانشگاه برون‌مرزی پیام نور لامرد با بیان اینکه فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی مورد نیاز دانشجویان در این دانشگاه به خوبی فراهم شده است، گفت: در حال حاضر دانشگاه برون‌مرزی پیام نور لامرد در رتبه ممتاز دانشگاه‌های پیام نور در سطح استان فارس قرار دارد.

خسروی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید 100 دانشجوی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی دانشگاه برون‌مرزی پیام نور لامرد در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های بزرگ و مطرح کشور قبول و پذیرش آنان انجام شده است که نشان از عملکرد موفقیت‌آمیز این دانشگاه دارد.

وی از پذیرش دانشجو در نخستین رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه برون‌مرزی پیام نور خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده این دانشگاه در رشته شیمی معدنی مقطع کارشناسی ارشد که نخستین رشته مقطع کارشناسی ارشد طرح دوره‌های فراگیر است، در چند روز گذشته پذیرش دانشجو رشته شیمی معدنی را صورت داد.

این مسئول آموزشی در مورد ارائه خدمات دانشگاه برون‌مرزی پیام نور لامرد به دانشجویان اظهار داشت: اختصاص وام دانشجویی 150 هزار تومانی در هر ترم، تهیه یک وعده غذای گرم و اختصاص وسیله ایاب و ذهاب برای انتقال دانشجویان از خوابگاه به دانشگاه از خدماتی است که در سال تحصیلی جدید به دانشجویان ارائه می‌شود.

خسروی اضافه کرد: نظارت و کنترل بر خوابگاه‌های دانشجویی که تمام آنان در منازل استیجاری شهر لامرد سکونت دارند به صورت محسوس و نامحسوس انجام می‌شود.‌

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد، به تهیه و ارسال طرح‌های توجیهی به منظور بین‌المللی شدن این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس موضوع بین‌المللی شدن دو دانشگاه پیام نور شیراز و لامرد مطرح شد و در همین زمینه طرح‌های توجیهی توسط این دانشگاه تهیه و به شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی ارسال شد و منتظر تصمیم نهایی این شورا هستیم.

رئیس دانشگاه برون‌مرزی پیام نور لامرد در ادامه سخنان خود مهم‌ترین وظیفه دانشجویان در سال تحصیلی جدید را  کسب علم، افزایش روحیه کار و تلاش و حفظ دوچندان اخلاق و ایمان خود دانست و تصریح کرد: در صورتی که کسب علم با اخلاق و ایمان همراه باشد می‌تواند زمینه‌ساز دانشگاهی با ویژگی‌های مد‌نظر مقام معظم رهبری باشد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان