کد خبر: ۳۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱

افشاگری در نود ؛تقلب در انتخابات شیراز

ترابی نماینده آموزش و پرورش در مجمع هیات شیراز روی خط برنامه 90 رفت و تاکید کرد :« من در مجمع رای ندادم و نمی دانم این رایی که در سالن افتاده چه بوده است؟»

به گزارش شیرازه به نقل از گل،انتخابات هیئت فوتبال استان فارس ظهر شنبه برگزار شد که پیش از برگزاری با حاشیه های فراوانی همراه بود. از روز چهارشنبه زمان انتخابات هیئت رئیسه فوتبال فارس صبح پنج شنبه اعلام شده بود ولی برخی از افراد اقدام به پخش شایعاتی در خصوص لغو این انتخابات کردند به گونه ای که حتی برخی از خبرنگاران نیز تا ساعاتی قبل از برگزاری مجمع از انجام انتخابات بی خبر بودند.

در این جلسه برخی کاندیداها عدم اجازه لازم برای حضور در این انتخابات را مطرح کردند و کار به درگیری لفظی کاندیداها با کفاشیان هم کشیده شد.

کمانه مدیرکل ورزش و جوانان فارس بررسی درست و نداشتن زمان لازم برای حضور افراد دیگر را بهانه کرد تا کفاشیان را راضی کند که این انتخابات باید به زمان دیگری موکول شود اما زمانی‌ که درخواست او از جانب رئیس فدراسیون رد شد سالن برگزاری انتخابات را ترک کرد.

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که به گونه ای از قبل با جو حاکم بر این سالن آشنا بود اعلام کرد که برای برگزاری انتخابات آمده و اگر اعضا زمان را مناسب برگزاری این انتخابات نمی دانند باید با رای گیری اعلام کنند و در نهایت با برگزاری انتخابات هادی آیت الهی از 39 رای ممکن 35 را به خود اختصاص داد و به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان فارس انتخاب شد.

در برنامه دوشنبه شب نود اما زوایایی پنهان از این انتخابات نمایان شد. در صحنه های پخش شده مشخص شد که جعفری مدیرعامل فجرسپاسی دو بار رای داده است و جالب اینکه با وجود پخش تصاویر مستند، وی ابتدا قاطعانه دو بار رای دادن را رد کرد و کمی بعد گفت: "بعید می دانم دو بار رای داده باشم!"

ترابی نماینده آموزش و پرورش در مجمع هیات شیراز روی خط برنامه 90 رفت و تاکید کرد :« من در مجمع رای ندادم و نمی دانم این رایی که در سالن افتاده چه بوده است؟» دقایقی بعد زکی پور ، دبیر هیات فوتبال شیراز درباره این اتفاقات گفت:« ما به رغم فشاری که برای تعلیق شده بود ، 39 نفر را در مجمع داشتیم. ما جای آقای ترابی رای سفید در صندوق انداختیم. این رای ممسنی هم توسط دبیر هیات به صندوق انداخته شده است. »

لحظاتی بعد خسروی ، رئیس هیات فوتبال ممسنی هم روی خط آمد و گفت:«من به هیچ وجه به دبیرم اجازه ندادم که جای من برود رای بدهد . به او نامه ای هم ندادم . من از هیچ کس ترسی ندارم هیچ کس به من نگفت بیا یا نیا . من خودم احساس کردم که اتفاقات خوشایندی نمی افتد. برای همین شرکت نکردم ، هیچ کس حق نداشت از طرف من برود رای بدهد.»

بدین ترتیب مشخص شد به اسم وی و بدون اطلاعش رای انداخته شده است. همچنین  باشگاه آبفای خرامه نیز در این رای گیری نماینده داشتند در حالی که مسئولان‌شان از این اتفاق بی خبر بوده و تاکید کردند نماینده ای به انتخابات نفرستاده اند!

نظرات بینندگان