کد خبر: ۳۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱

راه اندازی تنها واحد تولید کننده کفپوشهای لاستیکی در شیراز

اولین و تنها واحد تولید کننده کفپوشهای لاستیکی میادین ورزشی در شیراز رسما\" راه اندازی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران،بذر افشان مدیر عامل این واحد تولیدی و کارآفرین فارسی گفت: این کارخانه با تولید سالانه 54 هزار تن پودر گرانول ، قادر است 70 در صد مواد اولیه مورد نیاز کفپوش های میادین ورزشی کشور را تولید و تامین کند.
 وی افزود: در صورت نیاز تولیدات کارخانه به 2 برابر هم افزایش می یابد.
مدیر عامل کارخانه با بیان اینکه این کارخانه کاملا بر پایه طرح ابتکاری جمعی از صنعتگران و کارآفرینان فارسی در استفاده از لاستیکهای فرسود ه و کاربرد دوباره آنها در تولید مواد اولیه کفپوش پیست های ورزشی راه اندازی شده است، افزود: کاهش ضایعات و آلودگیهای زیست محیطی و از همه مهم تر سود آوری اقتصادی در استفاده از لاستیک های فرسوده از مزایای فعالیت این کارخانه است.
وی با اشاره به تولیدات این کارخانه در یک سال گذشته افزود: اجرای موفق پروژه های پیست دو  و میدانی ورزشگاه حافظیه و مجموعه ورزشی حجاب شیراز، پیست پیاده روی جاده سلامت مجموعه ورزشی انقلاب تهران، پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز از جمله کارهای اجرایی این شرکت بوده است.
 بذر افشان در ادامه گفت: در این کارخانه در حال حاضر برای 35 نفر اشتغال ایجاد شده است و فاز دوم آن با کاربری تولید چمن مصنوعی و اشتغال 20 نفر در دست اجراست.
 وی همچنین صنایع کشتیرانی، قطعه سازی خودرو، نفت، کفپوش ، ایزولاسیون، قیرجاده سازی و روکش آسفالت را از دیگر صنایع هدف تولیدات این کارخانه ذکر کرد.
 این واحد تولیدی در زمینی به وسعت 8 هزار و 746 متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز قرار دارد.

نظرات بینندگان