کد خبر: ۳۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱

تخفیف 40درصدی هتل های شیراز در هفته بزرگداشت حافظ

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: درهفته بزرگداشت حافظ،، تمام هتل های شیراز ، خدمات خود را با 40 درصد تخفیف به گردشگران داخلی وخارجی عرضه می کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، فریدون فعالی روزشنبه در آستانه 20 مهرماه گرامی داشت یاد روزحافظ ، درنشستی با خبرنگاران درشیراز افزود: همچنین ظرف هفته گرامی داشت حافظ که از 20 مهرماه آغاز می شود، بازدید از آرامگاه این شاعر نامی رایگان است.

وی بیان داشت: براین باوریم که همه دستگاه های فرهنگی می بایست در فراهم آوردن تمهیدات مورد نیاز برای بزرگداشت یاد روز این شاعربلندآوازه ، همکاری و مشارکت داشته باشند زیرا حافظ متعلق به فرهنگ جامعه ماست و به همین سبب همه نهادهای فرهنگی باید در برپایی آیین های متعلق به آن تلاش کنند.

فعالی اضافه کرد: انتظاراین است که استان فارس به همین مناسبت ، برنامه های متنوعی تدوین کند به گونه ای که بتواند پاسخگوی نیازمخاطبان عام و خاص باشد.

وی ادامه داد:به همین سبب،امسال ستادی به ریاست استاندارفارس برای برگزاری هرچه بهتربرنامه های هفته بزرگداشت حافظ دراین استان تشکیل شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس ، افزود: برنامه های مختلفی برای این هفته پیش بینی شده است که از جمله آنها می توان به برپایی جشنواره غذا، نورافشانی مقبره وآرامگاه حافظ،، استقرار متخصصان فال حافظ، وتورگردانان دراین آرامگاه ، نمایشگاه عکس کودکان دوره قاجار و امروز، نمایشگاه دیوان های نفیس حافظ، نمایشگاه و مسابقه عکس، برگزاری شب شعرو برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در حافظیه شیراز، اشاره کرد.

فعالی بیان داشت: جریان شناسی مشاهیر و ازجمله برپایی آیین یاد روز حافظ ، فرصت مغتنتم و ارزشمندی برای معرفی ظرفیت های گردشگری این استان است.
انتهای پیام /

نظرات بینندگان