کد خبر: ۳۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱

بانک‌های فارس تولیدکنندگان این استان را حمایت جدی کنند

استاندار فارس گفت: بانک‌های فارس باید حمایت‌های خود را از واحدهای تولیدی این استان افزایش داده و شرایط موجود کشور را درک کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در بازدید از کارخانه رامک تولید کننده انواع مواد لبنی که با حضور جمعی از مدیران این استان صورت گرفت، با اشاره به نامگذاری امسال به‌ نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اظهار داشت: مدیریت ارشد استان فارس در راستای تحقق این شعار ارزشمند، حمایت همه‌جانبه و گسترده‌ای را از تمام واحدهای تولیدی و صنعتی استان فارس انجام داده و در مسیر رفع مسائل و مشکلات این واحدها، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی بر ضرورت تامین مایحتاج مورد نیاز این واحدهای تولیدی از داخل استان تاکید کرد و بیان داشت: تمام واحدهای تولیدی فارس به منظور حمایت از تولیدات استانی، باید مایحتاج و امکانات مورد نیاز خود را حتی‌الامکان از داخل این استان تامین کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس در ادامه خطاب به مدیران بانک‌های این استان نیز گفت: بانک‌های فارس به منظور تقویت و افزایش محصولات واحدهای تولیدی این استان در عین حال تحریم‌های صورت گرفته، باید حمایت‌های خود را از این واحدهای تولیدی افزایش داده و شرایط موجود کشور را درک کنند.

همچنین استاندار فارس از کارخانه دمس تولید کننده انواع فرآورده‌های گوشتی بازدید و با حضور در بخش‌های مختلف این کارخانه با توانایی‌ها و فرآیند تولید محصولات این واحد تولیدی آشنا شد.

در این بازدیدها استاندار فارس در گفت‌وگو با مدیران و متخصصان این واحدهای تولیدی، فرآیند تولید، توانایی‌ها و ظرفیت‌های این واحدهای تولیدی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

مدیران این واحدهای تولیدی نیز به منظور افزایش تولید محصولات و افزایش سرمایه در گردش خود، خواستار حل مسائل و مشکلات و حمایت جدی مدیریت ارشد استان فارس شدند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان