کد خبر: ۳۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش وپرورش شهرستان خرامه

مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش وپرورش شهرستان خرامه در تالار فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد .

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه ، مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش وپرورش شهرستان خرامه با حضور "شریف زاده" معاون محترم سواد آموزی استان ،"احمد پناهی " کارشناس محترم حراست اداره کل آموزش و پرورش فارس ،" داریوش دهقان " فرماندار شهرستان خرامه ، "سرهنگ شیبانی " فرماندهی سپاه ناحیه خرامه و دیگر مسئولان شهرستان ، در تالار فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد .

این مراسم با قرائت قران آغاز شد ، سپس رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان برادر حاج غریب زارع با شعری در وصف شهدا و تشکر از فدا کاری هایشان صحبت ها خود را آغاز کرد.

ایشان در ابتدا با اشاره سابقه وجودی آموزش و پرورش در شهرستان که به 33 سال می رسد و ایشان بیستمین نفری بود که به ریاست این اداره درآمده بود با ارائه ی کلیپ تصویری فعالیت های انجام داده شده در دوران خود را توضیح دادند که برخی از کارهای ایشان در مدت زمان ریاست شان بدین شرح می باشد:

1- پیگیری و نامه نگاری و ثبت استخر شنا در شهرستان (که از ریاست جدید خواستار پیگیری بیشتر شد)

2- برگزاری مسابقات قرآن

3- رساندن رتبه این اداره در استان از رتبه 55 به رتب یکم در استان

4- افزایش 12 درصدی قبولی در خرداد ماه سال جاری

5- اتصال مدارس به اینترنت و پی ریزی جهت اتصال به اینترانت در آینده

6- حذف کاغذ در امورات اداری و ایجاد اتوماسیون اداری

7 – تاسیس 10 مدرسه قرآنی

8- ساخت و ساز نماز خانه در مدارس

9- ساخت و ساز مدارس در چند روستای خرامه

10 – احداث صندوق امداد دانش آموزی جهت کمک به دانش آموزان نیازمند

و...

زارع ریاست اسبق این اداره در پایان با تشکر از مسئولین شهرستان و ریاست جدید این اداره از ریاست جدید خواست تا با قانون مداری اهداف سازمان را دنبال کند.

برادر شریف زاده معاون سواد آموزی استان در ابتدا بیان داشت : اگر خواهان پیشرفت در جامعه هستیم بایستی فرهنگ جامعه را غنی سازیم .

ایشان در ادامه افزودند که ما نیز از اوایل انقلاب با مشکلات اقتصادی بسیاری روبرو بوده ایم و هنوز هم با آنها دست و پنجه نرم می کنیم مانند تحریم ها ، جنگ اقتصادی اما به فضل الهی و به بیان رهبر معظم انقلاب اینها همه فرصت هایی برای ما می باشند و ما با فرهنگ سازی جامع و کاملی میتوانیم به این فرصت ها دسترسی پیدا کنیم .

شریف زاده ، شهرستان خرامه را شهرستانی باهوش و پرتوان و شهرستانی پیشرو در امر آموزش و فرهنگ خواند .

وی در پایان با تشکر و قدردانی از ریاست اسبق اداره آموزش و پرورش شهرستان خرامه ، ریاست جدید این اداره را معرفی و حکم 4 ساله وی را به ایشان اعطا نمود .

کرامت الله کاظمی ریاست جدید آموزش و پرورش شهرستان خرامه ، با بیان خیر مقدم و تشکر از مسئولین از آنها خواست تا با همدلی و همراهی وی را در این راستا یاری رسانند.

در پایان داریوش دهقان فرماندار محترم شهرستان با تشکر و قدردانی از زحمات برادر زارع ریاست اسبق آموزش و پرورش شهرستان وی را در کار از دو نظر فردی ممتاز دانست : 1- منظم بودن  2- وقت گذاربودن ایشان

ایشان با اشاره به اجرای سند بنیادین نظام آموزشی ، تعلیم و تربیت را درکنار هم دانست و بیان داشت" تعلیم عین تربیت و تربین عین تعلیم است" .

وی در پایان از مسئولان خواست تا این سند بنیادین نظام آموزشی را همیاری کنند تا انحرافی در این زمینه بوجود نیاید./224224

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان