کد خبر: ۳۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱

گاف رسانه ی ملی در استان فارس و پخش فیلم کنستانتین

شبکه فارس بعد از ظهر دوشنبه 17 مهر 91 فیلم کنستانتین را بدون هیچ نقد، تحلیل و بررسی پخش کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از شیرازیس، شبکه فارس بعد از ظهر دوشنبه 17 مهر 91 فیلم کنستانتین را بدون هیچ نقد، تحلیل و بررسی پخش کرد. غافل از آنکه محتوای این فیلم و برآیند آن ترویج اعتقادات اومانیستی و انسان مدار بوده و با اندیشه و اعتقادات خدا باوران مسلمان که زندگی دنیا و آخرت را خدامحور و غلبه را با بندگان صالح خدا می دانند، در تضاد است .
شهر شیراز با اینکه سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و محل رشد عرفا و فلاسفه الهی، نظیر سعدی، حافظ و ملا صدراست، معلوم نیست چرا باید نشخوار کننده محصولات هنری، فکری و فرهنگی فرهنگ اومانیستی غرب باشد؟ !
استقلال فرهنگی ما ایرانیانی که اسلام را بعنوان دین خاتم برگزیده ایم، سزاوار این دریوزگی به آستان فرهنگ و تمدن به بن بست رسیده انسان منقطع از اعتقادات راسخ و محکم به خدا، ملائکه، پیامبران و آموزه های وحیانی و آسمانی نیست.
هنوز یک ماه از 20 شهریور 1391 برابر با 11 سپتامبر 2012 و اکران فیلم توهین آمیز نسبت به پیامبر خاتم حضرت مصطفی(ص) نگذشته است و همین جمعه گذشته 14 مهر 91 بود که بعد از نماز جمعه راهپیمایی اعتراضی مردم شهر های استان فارس علیه سازندگان و حمایت کنندگان به آن فیلم موهن نگذشته که شبکه فارس ، فیلم اهانت آمیز کنستانتین را پخش می کند!!
فیلمی که نعوذ بالله، کنستانتین قهرمان فیلم، خدا را مثل بچه ای فرض می کندکه انبوهی مورچه اطرافش هست و هیچ کاری از او بر نمی آید!!
اگر جنگ نرم را که مقام معظم رهبری از آن خبر دادند، قبول داریم، چرا نسبت به الزامات آن پایبند نیستیم؟ !
جنگ نرم به شکل سیستمی و با طرح و نقشه به قصد بر اندازی اعتقادی و خلع سلاح اندیشه ای در مقیاس گسترده، همه مرز های عقیدتی ما را نه تهدید،بلکه درگیر کرده است؛ و ما غافلیم !!

فراموش نکنیم که رهبر فرزانه ی انقلاب مدیریت های فرهنگی کشور را سفارش کرده اند که کارهای فرهنگی نباید در تضاد با هم باشند، بلکه باید باعث هم افزایی باشد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان