کد خبر: ۳۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱

طرح محدوده ترافیک شیراز با کمترین نقص قابل اجراست

شهردار شیراز گفت: اجرای طرح محدوده ترافیک سختی‌های خود را دارد اما با کمترین نقص قابل اجراست.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علیرضا پاک فطرت در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: دستگاه‌ها برنامه‌های درازمدت در راستای توسعه شیراز برای تدوین برنامه پنج ساله ارائه کنند، چراکه توسعه شیراز باید همه‌جانبه باشد.

شهردار شیراز با بیان اینکه تعامل بین دستگاه‌های مختلف زمینه‌ساز رضایتمندی شهروندان است، اظهار داشت: توسعه همه‌جانبه شیراز در افق‌های پنج‌ساله و 10 ساله در حال تدوین بوده و نیازمند ارائه برنامه از سوی تمام دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی در این باره هستیم.

وی با تأکید بر اجرای به موقع محدوده ترافیک با اولویت زوج و فرد، حمایت تمام بخش‌ها و دستگاه‌های تأثیرگذار را خواستار شد و افزود: دیدگاه شهرداری در مباحث مختلف به ویژه ترافیک ارتقای فرهنگ شهروندی و تغییر رفتارهای ترافیکی است.

شهردار شیراز اضافه کرد: اجرای کارهای بزرگ مانند محدوده ترافیک سختی‌های خود را دارد که با حمایت عوامل مؤثر یعنی پلیس، شهرداری و شهروندان شیرازی و تمام علاقمندانش در استان فارس و کشور که به شیراز سفر می‌کنند با کمترین نقص قابل اجراست.

فرمانده انتظامی فارس نیز در این دیدار خدمت به مردم و شهروندان را عبادت دانست و گفت: اگر خدمت به شهروندان را وظیفه خود بدانیم با تعامل می‌توانیم مانع معضلات اجتماعی شویم.

سیروس سجادیان با تأکید بر ارج نهادن و تقدیر از خدمات مسئولان در زمان حیاتشان، اظهار داشت: کسانی که با خدمت صادقانه به مردم رضایت خداوند را برای خود به ارمغان می‌آورند نامشان برای همیشه جاودان می‌ماند.

وی در ادامه کارهای بزرگ را زاییده تعامل بین مسئولان و پرهیز از رقابت و موازی‌کاری دانست و گفت: هرچند هرکدام از مسئولان در حوزه مدیریتی خود توانمندی‌هایی داشته باشند زمانی این توانمندی نمود می‌یابد که عواید مناسب آن برای شهروندان در اولویت باشد.

سجادیان جمع‌آوری منقل‌خانه‌ها را حاصل یک تعامل منطقی و برنامه‌ریزی شده میان شهرداری شیراز و نیروی انتظامی فارس اعلام کرد و با توضیح اینکه این منقل‌خانه‌ها با رأی کمیسیون ماده 100 شهرداری حکم تخریب گرفتند، ادامه داد: شادی و نشاطی که در این راستا به دلیل امنیت ایجاد شده در میان شهروندان به وجود آمد را با هیچ معیار مادی نمی‌توان قیاس کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اعلام آمادگی برای راه‌اندازی مراکز مشاوره، ایجاد فضاهای فرهنگی با مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی را بسیار کاربردی در ایجاد فضای شادی و نشاط بین خانواده‌ها توصیف کرد.

وی در ادامه با اعلام آمادگی برای ساماندهی مراکز معامله خودرو و موتورسیکلت و دستفروشان در مکان‌های غیرمجاز، سیاست پلیس برای برخورد با معضلات اجتماعی که منظر شهری را دچار نازیبایی می‌کنند، روشن و عملیاتی توصیف کرد.

سجادیان با اعلام آمادگی برای اجرای طرح زوج و فرد در بحث محدوده ترافیک شیراز، تصریح کرد: نیروی انتظامی در بحث حمل و نقل و ترافیک برنامه‌ریزی شهرداری را اولویت می‌داند.

 

برچسب ها: ترافیک ، شیرازه ، شیراز ، محدوده
نظرات بینندگان