کد خبر: ۳۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱

آغاز به کار سومین مرکز آموزش مداحی فارس در داراب

رئیس شورای اسلامی شهر داراب و موسس سومین مرکز آموزش مداحی در استان فارس، از آغاز به کار این مرکز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاینٰ، محمود جابری امروز در داراب اظهار داشت: این مرکز با هدف ترویج فرهنگ دینی و آموزش صحیح مداحان بنا شده است و در آینده به دانشکده علمی کاربردی تبدیل می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز آموزش مداحی ولی عصر (عج) داراب از امروز کار خود را با 45 هنرآموز زن و 20 هنرآموز مرد آغاز کرده است.

موسس سومین مرکز آموزش مداحی فارس اضافه کرد: این مرکز زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی فارس بوده و سوم آبان‌ماه امسال با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

جابری با بیان اینکه مرکز آموزش مداحی ولی عصر (عج) داراب سومین مرکز آموزش مداحی استان فارس است، ادامه داد: پیش از این در شهرستان‌های نی‌ریز و فیروزآباد مراکز آموزش مداحی راه‌اندازی شده است.

وی گفت: مرکز آموزش مداحی ولی عصر (عج) داراب در خیابان پیروزی، طبقه دوم چاپ دیجیتال آماده پذیرش هنرجویان در رشته مداحی در دو ترم بهمن‌ماه و مهر‌ماه است.

رئیس شورای شهر داراب با بیان اینکه این مرکز دارای هشت هیئت علمی با مدرک کارشناسی ارشد است، تصریح کرد: هنرجویان در سه مقطع زیر دیپلم، دیپلم و دانش‌آموزان 10 ساله می‌توانند در این مرکز ثبت‌نام کنند.

جابری با بیان اینکه دانشجویان همزمان با تحصیل خود در دانشگاه می‌توانند در این مرکز نیز ثبت‌نام کنند، خاطرنشان کرد: هنرجویان دیپلم 76 واحد درسی را در چهار ترم در این مرکز گذرانده و مدرک دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: هنرجویان زیر دیپلم 20 واحد درسی را گذرانده و دانش‌آموزان 10 ساله فقط آموزش مداحی را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان