کد خبر: ۳۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

احضار چند نفر از عاملین فروش عمده روغن و برنج در شیراز

 4 نفر از عاملین فروش عمده برنج و روغن در شیراز به سازمان صنعت معدن و تجارت احضار شدند و به آنها تذکرات لازم در خصوص تنظیم قیمت بازار و عرضه مناسب این محصولات و جلوگیری از کم فروشی و احتکار و سوء استفاده های احتمالی داده شد.

به گزارش شیرازه به نقل از نگاه فارسٰ، این اقدام در پی تشدید اقدامات کنترلی توسط نهادهای نطارتی در استان فارس و به دنبال تشکیل کمیته ویژه امنیتی انتظامی برای برخورد با اخلالگران بازار در استان صورت گرفته است.

گفتنی است این کمیته با هدف ارزیابی و بررسی دقیق اوضاع و احوال بازار در استان فارس تشکیل شده که می توان گفت احضار این 4 نفر نیز بی ربط به  این کمیته نبوده و از اولین اقدامات اجرایی کمیته مذکور می باشد.

انتظار می رود سازمان ها و نهادهای نظارتی و همچنین کمیته ویژه امنیتی انتظامی مستقر در استان فارس با قوت نظارت های خود را دنبال نموده تا سودجویان و فرصت طلبان بیش از این فرصت سوء استفاده پیدا نکرده و بازار به یک آرامش نسبی برسد.

همچنین گزارش های میدانی در خصوص تشکیل کمیته ویژه  امنیتی انتظامی جهت برخورد با اخلال گران بازار حکایت از آن دارد که این موضوع تاثیر نسبتا خوبی در بازار داشته و برخی سودجویان و عاملین توزیع و فروش عمده محصولات مراقبت بیشتری به خرج می دهند.

نظرات بینندگان