کد خبر: ۳۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

اختلافات دو خانواده در فارس هفت نفر قربانی گرفت

فرمانده انتظامی فارس از انجام هفت فقره قتل طی 13 سال به واسطه درگیری و اختلاف دو خانواده خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، سردار سیروس سجادیان صبح یک شنبه در نشست خبری با اشاره به دستگیری عوامل یک پرونده قتل در استان فارس، گفت: سال 78 در یکی از روستاهای فارس اختلافی در میان دو خانواده ایجاد می شود که این اختلاف به یک فقره قتل منجر می شود.

وی ادامه داد: پس از این اتفاق به دلیل عدم رجوع این دو خانواده به قانون و اقدام به انتقام جویی این موضوع ادامه پیدا می کند به نحوی که طی 13 سال هفت نفر از این دو خانواده به قتل می رسند.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: سال 78، 83،85، و91 این قتلها انجام شده که شروع تمامی این قتلها اختلاف کوچک خانوادگی بوده است.

سردار سجادیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه پس از انجام این اتفاقات قاتلین از استان فارس متواری شده اند، یادآور شد: شرارتهای دیگری نیز از سوی طرفین انجام شده که شامل تیراندازی، مختل کردن فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی و.... است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیر شدن عوامل این جنایتها، گفت: با انجام کارهای اطلاعاتی و انجام طراحی های مختلف عملیاتی محلهای فعالیت این افراد شناسایی شد و سپس در یک عملیات دو نفر که برادر هستند از یک خانواده دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده سه نفر در این رابطه دستگیر شدند که دو نفر آنها در زندان و یک نفر با ارایه وثیقه آزاد شده است.

سردار سجادیان افزود: چهار فقره قتل به این دو برادر نسبت داده شده که پس از انجام این قتلها به استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مازنداران و.. پناه برده بودند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات همچنان به شدت ادامه دارد، گفت: این دستگیر شدگان از یک طرف دعوا هستند اما طی چند مدت آینده یک نفر دیگر نیز دستگیر خواهد شد.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: قول می دهم که طی سه ماه آینده نفر چهارمی را نیز دستگیر کنیم.

سردار سجادیان افزود: اما به طرفین دعوا تاکید می کنیم که بهتر است با حضور نیروی انتظامی این دعوا به سازش ختم شود زیرا دستگیر کردن مجرمین برای نیروی انتظامی کار مشکلی نسیت.

وی گفت: باید توجه داشت که صحت خبر از عنوان خبر مهمتر است.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: آرام کردن جامعه وظیفه همگان است نه اینکه به جای این مباحث به فکر خبرپراکنی باشیم.
 

نظرات بینندگان