کد خبر: ۳۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

دشمن نمی‌خواهد شاهد شکوه و عظمت ملت ایران باشد

فرماندار مرودشت گفت:دشمن نمی‌خواهد شاهد شکوه و عظمت ملت ایران در خارج از سلطه خود باشد و تجربه این ملت در گذر از موانع و گذرگاه‌های حساس و پرخطر روشن است و در این راه باید با وحدت،همدلی و ظرفیت‌سازی لازم در حوزه‌های مختلف فتنه اقتصادی دشمن را به فرصتی برای توانمندسازی نظام تبدیل کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سید یدالله حسینی در مراسم یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی، نظامی مقدس و متصل به حاکمیت الهی است، از این رو هرگونه خدمت، فداکاری و جهاد در مسیر دفاع از این انقلاب اجر و مزد مضاعف دارد.

وی پلیس را نماینده قانون، امنیت و اقتدار نظام خواند و گفت: اگر دشمن فکر می‌کند با ایجاد تحریم‌های اقتصادی و فشار بر معیشت مردم فضای ناامنی و بی‌ثباتی داخلی را ایجاد می‌کند، باید بداند که مردم ما به خوبی می‌دانند آنچه در حوزه اقتصادی در قالب آشفتگی و اختلال بازار به وجود می‌آید نتیجه مستقیم خصومت و دشمنی استکبار است.

این مسئول ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد شاهد شکوه و عظمت ملت ایران در خارج از سلطه خود باشد و تجربه این ملت در گذر از موانع و گذرگاه‌های حساس و پرخطر روشن است و در این راه باید با وحدت،همدلی و ظرفیت‌سازی لازم در حوزه‌های مختلف فتنه اقتصادی دشمن را به فرصتی برای توانمندسازی نظام تبدیل کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت شهدای نیروی انتظامی را نماد امانتداری و مسئولیت‌پذیری پلیس در عمل به وظیفه ذاتی قانونی و اسلامی دانست و برگزاری یادواره شهدا نیروی انتظامی را ادای دین به شهیدان و حق‌شناسی در برابر فداکاری این شهیدان خواند.

در این مراسم سیروس سجادیان فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بر رسالت نیروی انتظامی در پیمودن راه شهیدان و حضور مردم در صحنه ایجاد امنیت به همراه پلیس تاکید کرد.

 

برچسب ها: دشمن ، شیرازه ، شکوه
نظرات بینندگان