کد خبر: ۳۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

کشتارگاه‌های حاشیه شهر ساماندهی شود

استاندار فارس گفت: وضعیت کشتارگاه‌های نامطلوب حاشیه شهر شیراز باید به سرعت ساماندهی شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، حسین صادق عابدین ظهر امروز در جمع مسئولان شبکه دامپزشکی استان فارس اظهار داشت: تمام دستگاه‌های مسئول باید با تعامل مناسب به وضعیت حاشیه شهر شیراز رسیدگی کرده و وضعیت کشتارگاه‌های نامطلوب را ساماندهی کنند.

استاندار فارس اضافه کرد: وضعیت فعلی که در ورودی‌های شهر به دلیل کشتارهای غیر‌قانونی دام ایجاد شده در شان شهر شیراز نیست و باید این وضعیت تا ابتدای زمستان ساماندهی شود.

وی گفت: استان فارس به دلیل ممارست‌های گذشته در جایگاه ممتاز علمی قرار دارد و باید ضمن حفظ این جایگاه در راستای ارتقای جایگاه علمی استان گام برداریم.

صادق عابدین با اشاره به اینکه نگاه به استان فارس ویژه است، تصریح کرد: نگاه به استان ملی و فراملی است و کشور تکیه خاصی به فارس دارد.

استاندار فارس اضافه کرد: باید با تلاش مضاعف علاوه بر به دست آوردن جایگاه مناسب در سطح کشور موجبات افتخارآفرینی بیشتر ایران اسلامی را فراهم کنیم.

وی گفت: شرایط فعلی کشور خاص و متفاوت بوده اما محدویت‌هایی که دشمنان ایجاد کرده‌اند بهترین فرصت برای رشد بیشتر است.

صادق عابدین ادامه داد: بخشی از فشارهای دشمن به دلیل پیشرفت علمی ایران اسلامی است چراکه دشمنان از روشن شدن موتور پیشرفت علمی مردم هراس دارند.

مقام عالی دولت در استان فارس با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر جنگ اراده‌ها خاطرنشان کرد: امروز در نبرد حساسی با غربی‌ها قرار گرفته‌ایم که بنا به فرموده مقام معظم رهبری تنها با اراده‌های قوی می‌توانیم در این جنگ پیروز شویم.

وی گفت: با اراده‌های قوی می‌توانیم ایران اسلامی را مانند گذشته در رشد پرسرعت علم و تکنولوژی همراهی کنیم و ناامیدی بیشتر دشمنان را رقم بزنیم.

استاندار فارس در پایان گفت: پرواز سه ساعته پهپاد ایرانی بر فراز آسمان رژیم صهیونیستی نمونه‌ای از پیشرفت علمی و اراده جوانان مسلمان است که تمام هیمنه نظامی دشمن را درهم شکست.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان