کد خبر: ۳۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

اختلال در بازار نتیجه دشمنی مستقیم استکبار است

فرماندار مرودشت گفت: آنچه در حوزه اقتصادی در قالب آشفتگی و اختلال در بازار به وجود می‌آید نتیجه مستقیم خصومت و دشمنی استکبار با مردم ایران است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت ، سید یدالله حسینی در مراسم یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی، نظامی مقدس و متصل به حاکمیت الهی است، از این رو هرگونه خدمت، فداکاری و جهاد در مسیر دفاع از این انقلاب اجر و مزد مضاعف دارد.

وی پلیس را نماینده قانون، امنیت و اقتدار نظام خواند و گفت: اگر دشمن فکر می‌کند با ایجاد تحریم‌های اقتصادی و فشار بر معیشت مردم فضای ناامنی و بی‌ثباتی داخلی را ایجاد می‌کند، باید بداند که مردم ما به خوبی می‌دانند آنچه در حوزه اقتصادی در قالب آشفتگی و اختلال بازار به وجود می‌آید نتیجه مستقیم خصومت و دشمنی استکبار است.

این مسئول ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد شاهد شکوه و عظمت ملت ایران در خارج از سلطه خود باشد و تجربه این ملت در گذر از موانع و گذرگاه‌های حساس و پرخطر روشن است و در این راه باید با وحدت،همدلی و ظرفیت‌سازی لازم در حوزه‌های مختلف فتنه اقتصادی دشمن را به فرصتی برای توانمندسازی نظام تبدیل کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت شهدای نیروی انتظامی را نماد امانتداری و مسئولیت‌پذیری پلیس در عمل به وظیفه ذاتی قانونی و اسلامی دانست و برگزاری یادواره شهدا نیروی انتظامی را ادای دین به شهیدان و حق‌شناسی در برابر فداکاری این شهیدان خواند.

در این مراسم سیروس سجادیان فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بر رسالت نیروی انتظامی در پیمودن راه شهیدان و حضور مردم در صحنه ایجاد امنیت به همراه پلیس تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان