کد خبر: ۳۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱

برق اداره ثبت و اسناد ناحیه 4شیراز به علت بدهی قطع شد

امروز دوشنبه برق اداره ثبت  اسناد و املاک ناحیه 4 شیراز به علت بدهی توسط اداره برق قطع شد.

به گزارش شیرازه به نقل از نگاه فارس، این مساله به گفته شاهدان عینی با نارضایتی مراجعه کنندگان و عدم پاسخگویی مدیران این اداره به مردم همراه بود.

اما مساله مهم در این بین نه قطع برق توسط اداره برق بلکه واکنش نامناسب مدیران این اداره به این مساله بوده چراکه قطع برق در یک اداره یعنی تعطیل شدن تمام خدمات یک اداره به ارباب رجوع ! هرچند اداره برق تذکرات لازم قبلی را به مدیران دستگاههای دولتی داده بود که در صورت عدم پرداخت بدهی اقدام به قطع انشعاب برق خواهد نمود.

 واکنش مدیران این اداره در خصوص این موضوع قابل توجه و جای بسی تامل دارد هرچند مدیران اداره با ذکر این نکته که هماهنگی های لازم با اداره برق در خصوص پرداخت بدهی ظرف روز های آینده صورت گرفته اما این که هیچ تلاشی در خصوص هر چه سریعتر شدن مراحل رفع این مشکل انجام نمی دهند جای تامل دارد.

به نظر می رسد برخی مدیران در استان درک درستی از شرایط موجود کشور و استان نداشته و هنوز متوجه جنگ تمام عیار در حوزه های اقتصادی و سیاسی نشده اند که  با این چنین سهل انگاری هایی بهانه به دست برخی ها می دهند و در این شرایط حساس برخی تلخ کامی ها را ایجاد می نمایند.

نظرات بینندگان