کد خبر: ۳۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱

کاهش سرقت مسلحانه و جرائم خشن در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: سرقت مسلحانه و جرائم خشن در استان کاهش چشمگیر داشته است.

به گزارش شیرازه به نقل از فاس، سیروس سجادیان در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی فارس خدمت با سعه صدر کارکنان پلیس به مردم را پرافتخارترین برگ زرین در پرونده آنان دانست و اظهار داشت: یکی از شرایط موفقیت در انجام کارها این است که در دوران خدمت و زندگی خود، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهیم و آنچه را برای خود می‌خواهیم برای دیگران نیز بخواهیم.

فرمانده انتظامی استان فارس کارکنان را به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تمام زمینه‌ها سفارش کرد و گفت: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در تمام شئون زندگی سرلوحه کارمان قرار دهیم این امر علاوه بر اینکه موجب وحدت و همبستگی ملی می‌شود، خیر و برکت در کارها را به دنبال دارد.

سجادیان با بیان اینکه فردی که در دوران خدمت مورد لغزش قرار گیرد مانند کسی است که با چشم‌های بسته می‌خواهد در قعر چاه فرو رود، اضافه کرد: وظیفه ما این است که اگر دیدیم دوستان و همکاران ما مورد لغزش قرار می‌گیرند دستشان را گرفته و با ارشاد و راهنمایی، آنان را از لغزش‌ها دور کنیم.

وی تصریح کرد: پس از آنکه استکبار در تمام موضوعات که علیه ما دسیسه کرده بود شکست خورد، درصدد بر آمد با ساختن فیلم توهین‌آمیز به ریشه اصلی اسلام یعنی پیامبر اکرم (ص) ضربه بزند که در این موضوع نیز با اعتراض جهانی مواجه شد و شکست خورد و در حال حاضر نیز سعی دارد با تحریم‌ها به مبارزه با مردم ما بپردازد.

فرمانده انتظامی استان فارس به سودجویی عده‌ای فرصت‌طلب که در وضعیت اقتصادی کنونی فقط به دنبال مال‌اندوزی هستند اشاره کرد و ادامه داد: وظیفه ما در حال حاضر این است که با صرفه‌جویی، جلوگیری از اسراف و پرهیز از تجمل‌گرایی به مقابله با جنگ اقتصادی بپردازیم که این خود بزرگ‌ترین مبارزه با استکبار است و به یقین اگر همگی دست به دست یکدیگر دهیم این تحریم‌ها نیز اثری نخواهد داشت.

سجادیان در ادامه از زحمات کارکنان انتظامی فارس که با برنامه‌ریزی خوب در هفته ناجا توانستند ضمن اینکه وظایف خود را به خوبی انجام دهند، شاخص جرائم را نیز کاهش دهند، تقدیر و تشکر کرد.

وی تصریح کرد: در نیروی انتظامی فارس در حال حاضر موضوعاتی مانند سرقت مسلحانه و دیگر جرائم خشن به حد صفر رسیده است و قاتلان فراری نیز یکی پس از دیگری دستگیر و تحویل مقامات قضایی می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: علاوه بر این موارد ارتقای فرهنگ ترافیک در سطح شهر، روستا و جاده‌ها بیانگر کار مناسب و تلاش ماموران در انجام وظایف بوده و رد رشوه توسط آنان نیز بیانگر سلامت ماموران انتظامی فارس است.

سجادیان خدمت بسیار خوب کارکنان انتظامی فارس را مایه افتخار دانست و گفت: آنچه امروزه مردم از پلیس انتظار دارند امنیت اجتماعی است و پلیس به کسانی که بخواهند با قلدری، به طرق مختلف در امنیت روانی جامعه و آسایش شهروندان خللی وارد کنند، اجازه فعالیت نخواهد داد.

در این مراسم که در مجتمع انتظامی شهید فعال در شیراز برگزار شد، پنج نفر از کارکنان صحیح‌العمل فرماندهی انتظامی فارس، پلیس راه، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان شیراز که 135 میلیون و 360 هزار ریال رد رشوه داشتند، از سوی سجادیان مورد تشویق قرار گرفتند.

 

برچسب ها: فارس ، سرقت ، شیرازه
نظرات بینندگان