کد خبر: ۳۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱

سقوط 125 هزار تومانی سکه

گزارش‌های میدانی از سقوط 125 هزار تومانی قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، 10 هزار تومانی قیمت طلا و 80 تومانی قیمت دلار آزاد در روز پنجشنبه حکایت دارد.

به گزارش شیرازه به نقل از جام، بازار ارز، سکه و طلا روز پنجشنبه روز متفاوتی نسبت به روزهای گذشته سپری کرد و در این روز، قیمتها در این بازار نه تنها افزایش نیافت بلکه کاهش شدیدی را تجربه کرد.

قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید در این روز نسبت به روز چهارشنبه حدود 125 هزار تومان کاهش یافت و هر گرم طلای 18 عیار نیز حدود 10 هزار تومان ارزان شد. در همین حال، قیمت دلار در بازار آزاد هم شاهد کاهش حدود 80 تومانی نسبت به روز چهارشنبه بود.

مهرنوشت، کاهش هر اونس طلا به 1737 دلار در بازارهای جهانی و کاهش قیمت دلار در بازار آزاد از دلایل اصلی کاهش قیمت سکه و طلا در روز پنجشنبه گزارش شده است.

در همین حال، قیمت سکه تمام طرح قدیم 115 هزار تومان، نیم سکه 73 هزار تومان ، ربع سکه 35 هزار تومان و سکه گرمی 18 هزار تومان ارزان شده است.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، قیمت فعلی سکه و طلا در بازار را واقعی دانسته و می‌گوید: قیمت‌ها در این بازار حبابی نیستک/.

برچسب ها: سکه ، سقوط ، شیرازه
نظرات بینندگان