کد خبر: ۳۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱

برپايي اردوي تيم ملي پيش از بازي با ازبكستان

تيم ملي فوتبال ايران پيش از بازي با ازبكستان يك اردوي آماده سازي خواهد داشت.كارلوس كي روش و علي كفاشيان ديروز درباره تقويم برنامه اردوهاي تيم ملي جلسه داشتند.

به گزارش شیرازه البته هماهنگ كردن برنامه اردوهاي تيم ملي براي مسابقات مقدماتي جام جهاني و جام ملت هاي آسيا با رقابت هاي باشگاهي در جلسه امروز كادر فني با سازمان ليگ صورت مي گيرد.اما آنچه فعلا قطعي شده برگزاري يك اردو پيش از بازي با ازبكستان خواهد بود.

 ايران در اين اردو ديدار دوستانه اي با تيم تاجيكستان برگزار مي كند كه پيش از اين تاريخ آن 16 آبان عنوان شده بود. تيم ملي فوتبال 24 آبانماه در ورزشگاه آزادي به مصاف ازبكستان خواهد رفت.
ژوزه: بازيكنان فكر منفي راجع به من داشتند
ژوزه سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل راه آهن گفت: بايد بگويم كه ما نسبت به ابتداي فصل بهتر همديگر را مي شناسيم، در آغاز ليگ همه چيز با عجله انجام شده بود و مجبور بوديم كه فشار را از روي بازيكنان برداريم. حتي بازيكنان راجع به من يك فكر منفي داشتند اما الان رابطه خوبي با هم داريم و همه در يك مسير راه مي رويم. براي اينكه موفق باشيم بايد رابطه خوب و توام با احترام و دوستي داشته باشيم .
ارسال نواقص مدارك باشگاه ها به AFC
مسئول روابط بين الملل سازمان ليگ برتر خبر داد كه نواقص مدارك باشگاهها به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شده است.كسرايي در اين رابطه گفت: كليه نواقص مدارك باشگاههاي ليگ برتري اعم از مدارك حقوقي، تجاري و مالي و ديگر نقايص از جمله اشكالات در ورزشگاهها كه به صورت عكس بوده است به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شده است. وي در پايان گفت: كنفدراسيون فوتبال آسيا از دريافت مدارك به صورت كامل خبر داده و بررسي گزارش هاي رفع نقايص را از امروز آغاز مي كند. البته ما به صورت كامل نقايص را برطرف كرديم و آنها را به AFC ارسال كرديم تا مشكلي پيش نيايد.
يك ميليون دلار رقم قرارداد كريمي با پرسپوليس
مديرعامل باشگاه پرسپوليس مدعي شد اين باشگاه براي حفظ كريمي در ابتداي فصل رقمي در حدود يك ميليون دلار هزينه كرده است. محمد رويانيان درباره اين گفته كريمي كه «آنها نبايد با علي كريمي كه با پرسپوليس قرارداد سفيد امضا كرده و پيشنهاد يك ميليون دلاري عجمان را ردكرده اين طور رفتار مي كردند» اظهار كرد: مطمئن باشيد قراردادي كه ما با كريمي بستيم هم در آن زمان به همين مقدار بود. ما كمتر از پيشنهادي كه عجمان به كريمي داده بود با او قرارداد نبسته ايم.
سروصداي ديگر در فوتسال
جواد اصغري مقدم بازيكن راس تيم ملي فوتسال كه پس از كنار گذاشته شدن از تيم ملي خداحافظي اش را اعلام كرد صحبت هايي را در ارتباط با سرپرست كميته فوتسال و سرمربي تيم ملي مطرح كرد. وي درگفت و گويي با ايسنا گفت: در اردوي يك ماه اخير دو بار تصميم گرفتم تا اردو را ترك كنم، اما مصطفي نظري و فرهاد فخيم جلويم را گرفتند. با وحيد شمسايي هم تلفني مشورت كردم و او هم گفت تا آخر بمانم، اما خط خوردنم از تيم ملي برنامه اي از پيش تعيين شده بود. آقايان كه مي ترسيدند من هم مثل شمسايي مصاحبه كنم و همه چيز را بگويم من را در ليست 25 نفره جا دادند تا آنقدر رويم فشار آورند كه خودم بروم. و اگر نرفتم مثل وحيد خط بخورم. در اين هشت سالي كه در تيم ملي بودم ترابيان روي تمام مشكلات ما با سرباز بودن براي وطن سرپوش مي گذاشت. به او مي گفتيم كه آقاي ترابيان براي انجام بازي غذا نخورده ايم و غذاي تايلند ذبح شده نيست، اما او به بهانه سرباز بودن مي گفت با سيب زميني، آناناس و هندوانه بازي كنيد. در مسابقات آسيايي تايلند به همين بهانه كه ما سرباز وطن هستيم با خوردن هندوانه بازي كرديم، اما سرباز هم خانواده و حق و حقوقي دارد. اصغري مقدم در ادامه تير انتقادش را به سمت صانعي نشانه رفت و خطاب به سرمربي تيم ملي گفت: آقاي صانعي! شايد من شما را به خاطر بلاهايي كه سرم آورديد ببخشم، اما بدانيد كه نفرين زن و بچه هام تا آخر عمر پشت سرتان است. صانعي با خيال راحت ستاره ها را كنار گذاشت و رفقايش را در تيم ملي جا داد، چون گروه ايران ضعيف ترين گروه تاريخ جام جهاني است. آقايان با خودشان گفتند كه ما از گروهمان صعود مي كنيم. پس ستاره ها را يكي، يكي بسوزانيم و سپس به تايلند برويم.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان