کد خبر: ۳۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

اختصاص 10 میلیارد ریال برای ساخت سالن‌های ورزشی داراب

رئیس اداره ورزش و جوانان داراب با اشاره به کسب 40 مدال کشوری و 430 مدال استانی در سال گذشته توسط ورزشکاران دارابی گفت: پارسال 10 میلیارد ریال برای ساخت سالن‌های ورزشی این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از داراب، ابراهیم کشاورز صبح امروز در مراسم تقدیر از ورزشکاران مدال‌آور ملی در داراب با اشاره به کسب 40 مدال کشوری و 430 مدال استانی در یک سال گذشته توسط ورزشکاران دارابی گفت: پارسال 10 میلیارد ریال در ساخت سالن‌های ورزشی داراب هزینه شده است.

وی افتتاح سالن‌های ژیمناستیک و پینگ‌پنگ داراب در سال گذشته را نشان از توجه جدی دولت به مناطق محروم دانست و اضافه کرد: ساختمان سایت اداری، نمازخانه، خوابگاه 160 نفره ورزشی، سالن‌های چند منظوره رستاق، بوکس و سنگ‌نوردی از مهم‌ترین طرح‌های ورزشی داراب بوده که عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان داراب تصریح کرد: ساخت مجموعه ورزشی شماره دو داراب، سالن ورزشی یک‌هزار و 200 نفره شهر داراب و دو سالن ورزشی 450 متری وی‍ژه کشتی و ورزش‌های رزمی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس بوده اما هنوز اعتباری دریافت نکرده است.

کشاورز خواستار پیگیری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان فارس برای اجرایی شدن این مصوبات شد و ادامه داد: پیست دو و میدانی داراب بسیار نامطلوب بوده و ساخت سالن‌های ورزشی در مراکز دهستان‌های داراب ضروری است.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: کسب مدال‌های رنگین ایرانیان در ورزش نشان از همت و اراده جوانانی است که به سرفرازی کشور و میهن خود می‌اندیشند.

نبی‌الله احمدی با بیان اینکه در شرایط کنونی دشمن با تهاجم تبلیغاتی خود قصد دارد جوانان ایرانی را نسبت به دولت و حکومت خود بدبین کرده و ناامیدی را در آن‌ها تقویت کند، خاطرنشان کرد: ورزش و جوان رابطه شدیدی با یکدیگر داشته و مسئولان باید در این شرایط به ورزش که یک امر گروهی و نشاط‌آور برای جوانان است بیشتر اهمیت دهند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورزش یکی از ابزارهای مناسبی است که می‌تواند هویت و عزت نفس را در جوانان تقویت کند، افزود: کسب مدال‌های ورزشی روحیه امید و خودباوری را در مردم و جوانان ایرانی شکوفا می‌کند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از 40 نفر از مدال‌آوران کشوری و مربیان و حامیان ورزش داراب با اهدای لوح سپاس و جایزه تقدیر شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان