کد خبر: ۳۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

واگذاری حدود 12 هزار انشعاب آب شرب در فارس

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای فارس گفت: این شرکت در 6 ماه نخست سال جاری بالغ بر 11 هزار و 600 انشعاب آب شرب در شهرهای استان به مشترکان جدید واگذار کرده است.

 به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان فارس، داریوش قناعت پیشه اظهار داشت: شرکت آبفای استان فارس در راستای رسالت خطیر آبرسانی مبنی بر تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای شهروندان استان فارس، طی شش ماه نخست سال جاری نسبت به واگذاری بیش از 11 هزار و 600 انشعاب آب شرب به مشترکین جدید استان فارس اقدام کرده است.

وی افزود: در همین زمینه این شرکت به منظور ایجاد فضای سالم و بهداشتی در محیط شهری با هدف جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، اقدام به واگذاری انشعابات فاضلاب به متقاضیان کرده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای فارس تصریح کرد: همچنین این شرکت با هدف ساماندهی و کنترل دقیق مصارف مشترکان، کاهش هدررفت آب و بهینه‌سازی مصرف مشترکان نسبت به تعویض 17 هزار و 660 کنتور خراب در شهرهای تابعه اقدام کرده است و امید می‌رود با انجام این عملیات بخشی از اهداف شرکت آبفای فارس در زمینه مصرف بهینه آب توسط شهروندان محقق شود.

وی در پایان گفت: شرکت آبفای فارس هم‌اکنون 547 هزار و 455 مشترک آب را در 78 شهر استان زیرپوشش خدمات آبرسانی دارد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: واگذاری ، انشعاب ، آب ، شرب ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان