کد خبر: ۳۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱

تولید سریال تلویزیونی \"خلبانان\" در شیراز کلید خورد

تولید سریال تلویزیونی \"خلبانان\" به کارگردانی و تهیه کنندگی علی ناجی در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز آغاز شد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، علی ناجی در خصوص مراحل تولید سریال خلبانان گفت: این سریال پس از موفقیت فیلم مستند بازسازی شده "آخرین پرواز" که در مورد زندگینامه شهید سرلشکر خلبان عباس دوران و پخش آن از کلیه شبکه های سراسری همچنین کسب جایزه بهترین فیلم دفاع مقدس در یازدهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان فارس، به مراحل اجرایی رسید.

کارگردان فیلم آخرین پرواز ادامه داد: سریال خلبانان به زندگینامه 17 خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران می پردازد که نیمی از آنها در عملیات های برون مرزی به شهادت رسیده اند، بعضی از آنها آزاده و گروهی دیگر به عنوان افتخار هشت سال دفاع مقدس در میان ما حضور دارند.

ناجی انعکاس جانفشانی خلبانان جمهوری اسلامی را وظیفه خود دانست و گفت: سریال خلبانان از زمره کارهایی است که هنگام تولید سازنده اش را دچار غرور می کند و این احساس را برای گروه به وجود می آورد که سهم بسیار کوچکی در هشت سال دفاع مقدس داشته اند.

سریال خلبانان با همکاری پایگاه هوایی شهید دوران در شیراز، پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی در بوشهر، فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فیلمسازی ناجی هنر شیراز در 17 قسمت 30 دقیقه ای در حال تولید است.

علی ناجی با ساخت شش هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و 90 فیلم مستند و داستانی همچنین با کسب جوایز متعدد ملی و بین المللی یکی از فیلمسازان برجسته سینما و تلویزیون محسوب می شود.

دیگر عوامل تولید سریال خلبانان عبارتند از: غلامرضا علمشاهی (مدیر تولید)، محمد اسلام پرست (جانشین تولید)، محمدرضا ملکی، حسین کشوری و صادق هاشمی (تصویر برداران)، امین شریفی و راضیه شهریاری (صدابرداران)، محمد حسین بهنام و نغمه صبر کن (نورپردازان)، میترا شریفی (مدیر صحنه) و مریم فهک (منشی صحنه).

نظرات بینندگان