کد خبر: ۳۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱

استقبال کم نظیر جوانان از طرح خادم الشهدا در آباده

جواد فرخی گفت: آباده شهری مذهبی-فرهنگی است توقعی هم غیر از این نبود که جوانان این شهرستان با شور و علاقه نسبت به شهدا و انقلاب در این طرح شرکت کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از  آباده نما در گفتگو با جواد فرخی مسئول اردویی ناحیه سپاه آباده وی از استقبال کم نظیر جوانان بسیجی آباده خبر داد و در ادامه گفت: از آنجایی که برای اولین بار این طرح در آباده برگزار می شود و آباده شهری مذهبی-فرهنگی است توقعی هم غیر از این نبود که جوانان این شهرستان با شور و علاقه نسبت به شهدا و انقلاب در این طرح شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: خواهران و برادران بسیجی که علاقمند به شرکت در این طرح هستند می توانند با در دست داشتن مدارک لازم (کپی شناسنامه و کارت ملی و همچنین سه قطعه عکس) جهت ثبت نام به اردویی ناحیه سپاه آباده مراجعه نمایند.

فرخی در ادامه گفت: از زمانی که سفرهای راهیان نور آغاز به کار نموده است، طرح خادم الشهداء نیز به صورت داوطلبانه از بین زائران راهیان نور ثبت نام خود را انجام داده است. افراد داوطلب بدون هیچ مزدی از زائران این سفر معنوی استقبال و به آنها خدمت رسانی می کنند.

در این طرح تاکنون بالغ بر 20 نفر از خواهران و برادران بسیجی شهرستان آباده جهت خدمت رسانی به بسیجیانی که به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند، ثبت نام نموده اند.

وی در ادامه از شرایط ثبت نام سخن به میان آورد و افزود: پایبندی به نظام جمهوری اسلامی، مباحث اعتقادی و سیاسی و سلامتی جسمی-روحی و روانی و شرایط دیگر مثل سن بالای 18 سال و سابقه حضور در اردوهای راهیان نوربه این دلیل که با فضاها و مکان ها آشنایی کاملا داشته باشند از جمله شرایط ثبت نام در این طرح است.


انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان