کد خبر: ۳۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱

18 هزار نفر زیر پوشش بیمه ایرانیان قرار گرفتند

فرماندار مرودشت گفت: 18 هزار نفر در سال جاری در این شهرستان زیر پوشش بیمه ایرانیان قرار گرفته‌اند که نزدیک به 95 درصد از آنها از مزایای آن استفاده کرده‌اند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی بعد از ظهر امروز در بازدید از اداره بیمه خدمات درمانی این شهرستان (بیمه سلامت) با اشاره به اهمیت بیمه ایرانیان اظهار داشت: 18 هزار نفر در سال جاری در شهرستان مرودشت زیر پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند که نزدیک به 95 درصد از آنها از مزایای آن استفاده کرده‌اند.

وی افزود: نیاز است اهمیت خدمات این بیمه از سوی رسانه‌ها بیشتر برای مردم تشریح و بیش از پیش به این موضوع توجه شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت گفت: هدف سازمان بیمه خدمات درمانی، توسعه بیمه سلامت‌نگر در جامعه است و هم‌اکنون 220 هزار نفر از جمعیت این شهرستان زیر پوشش بیمه خدمات درمانی قرار گرفته‌اند که از این تعداد 172 هزار نفر زیر پوشش بیمه روستائیان و عشایر هستند.

در ابتدای این بازدید رئیس بیمه خدمات درمانی شهرستان مرودشت گزارشی از وضعیت عملکرد آن اداره و نحوه ارائه خدمات به مراجعان را بیان کرد.

حسین زارع افزود: این سازمان در قالب چهار صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار، صندوق بیمه ایرانیان و بیمه روستائیان و عشایر به جمعیت زیر پوشش خود خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: پوشش ، بیمه ، ایرانیان ، شیرازه
نظرات بینندگان