کد خبر: ۳۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱

بیکاری ریشه بسیاری از جرائم در شیراز است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ریشه بسیاری از جرائم در شیراز بیکاری و فاصله گرفتن از معنویات است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، حجت الاسلام محمد میری بعد از ظهر امروز در دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: در این مدتی که در شورا حضور داریم هر روزه اقشار مختلف مردم برای اشتغال به ما مراجعه می‌کنند.

وی افزود: بیکاری روحیه افراد را خسته کرده و حالت افسردگی پیدا می‌کنند.

میری تصریح کرد: جوانی که بیکار است نه می‌تواند ازدواج کند و نه می‌تواند مسکنی تهیه کند که سرپناهی برای خانواده خود بسازد.

وی در ادامه ابراز داشت: تمام مسئولان این استان باید فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را نصب‌العین قرار دهند و منتظر تصمیمات پایتخت برای رفع معضل بیکاری نشوند.

این عضو شورا اضافه کرد: با توجه به توانمندی‌های استان فارس و شهر شیراز و با همدلی نماینده مقام معظم رهبری، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و مدیران دستگاه‌ها می‌توان برای رفع معضل بیکاری برنامه‌ریزی دقیق داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: وجود سرعت‌گیرهای میخی در سطح شهر شیراز باعث ناراحتی سرنشینان خودروها شده است.

میری خاطرنشان کرد: شهرداری باید به وسیله تابلوی کنترل سرعت و سیستم هوشمند تخلفات رانندگی را محدود کند چراکه وجود سرعت‌گیر به زیبایی شهر آسیب می‌زند و باعث آسیب به خودروها می‌شود.

این عضو شورا در ادامه با اشاره به کانال روباز فاضلاب شهری در شهرک محراب و گل‌ها و همچنین مناطق ده‌پیاله و فرودگاه بیان داشت: بوی بسیار زننده در طول شب و روز مردم این مناطق را آزار می‌دهد و لازم است که احداث کانال سرپوشیده در دستور کار قرار گیرد.

به گفته وی، با استفاده از آب فاضلاب در این مناطق ذرت علوفه‌ای کاشته شده و به گاوداری‌ها فروخته می‌شود که این عمل نیز غیربهداشتی است.

میری در پایان سخنان خود با تاکید بر ضرورت گسترش ورزش در محلات خواستار احداث یک زورخانه ورزش باستانی در پارک جنت شد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: بیکاری ، ریشه ، جرائم ، شیراز ، شیرازه
نظرات بینندگان