کد خبر: ۳۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۱

بیانیه سازمان بسیج در جهت بالا بردن توانایی رسانه ها

سازمان بسیج رسانه استان فارس در این بیانیه آمادگی خود را در جهت بالا بردن توانایی رسانه ها در راستای آسیب شناسی مسائل و معضلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و نقد عالمانه و منصفانه عملکرد مسئولین با حفظ امانتداری و … اعلام کرده است.

متن کامل این بیانه به شرح زیر است:

به نام خداوندی که بسیج را حافظ غرور مردم مومن ما کرد و تیغ قهر خود را برگلوی دشمن بعثی فرود آورد تا پرچم اسلام بیش از هر زمان دیگری در اقصی نقاط گیتی بر فراز اندیشه های متعالی به اهتزاز درآید و در دل دشمنان بیمی افکند که دیگر جرات تعرض و تجاوز به ایران اسلامی را به مخیله خود راه ندهند.

سازمان بسیج رسانه استان فارس ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه شهدای جنگ تحمیلی و علی الخصوص ۱۴۶۰۰ شهید استان فارس که رایحه انفاس قدسیه شان در سراسر میهن اسلامی پراکنده و موجب برکات فراوان و امنیت همه جانبه ما شده اند و با تکیه بر تقوی و پاک اندیشی شهدای رسانه، اولین بیانیه خود را به اطلاع یاران و همسنگران گرامی می رساند.

ضمن قدردانی از حضور فعالانه و عاشقانه تمامی روزنامه های محلی، سرپرستی روزنامه های کثیرالانتشار کشوری ، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری تحلیلی فعال در استان فارس ، بدینوسیله به منظور کمک به تبیین اهداف جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف متعالی رسانه ها «نقد، تحلیل، خبررسانی و تنویر افکار عمومی» در برهه حساس فعلی (که انشاا… نتایج آن پاسخگوی تقاضاهای جامعه اسلامی مان باشد) آمادگی خود را در جهت بالا بردن توانایی رسانه ها در راستای آسیب شناسی مسائل و معضلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و نقد عالمانه و منصفانه عملکرد مسئولین با حفظ امانتداری و… اعلام میداریم.

بی شک در این راه پرپیچ و خم و پرفراز و نشیبی که گام نهاده ایم، یاری مسئولین و همه فعالین عرصه رسانه را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) طلب می کنیم چراکه مطبوعات و سایر رسانه های خبری را پیشقراول و پرچمدار مقابله با جنگ نرم دشمن میدانیم و بر این عقیده پایبندیم ؛همان گونه که شهداء در جنگ تحمیلی عزت و شرف مردم انقلابی ایران را در آیینه اخلاص و ایثار و مجاهدت به تماشای جهانیان گذاشتند، امروز ما (اصحاب رسانه) مسئولیت و وظیفه داریم در راستای حفظ آرمان ها و وصایای آنان، حافظ ارزش ها و مدافع دستاوردهای عظیم انقلاب عزیز اسلامیمان ایران باشیم. ان شاء ا…

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان