کد خبر: ۳۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۴ آبان ۱۳۹۱

ذوالانوار:ناکارآمدی در مدیریت بازار را به گردن دلایل پوچ نیندازیم

جای توجیه وجود ندارد که ما ناکارآمدی مدیریت خود بر بازار را به گردن دلایل پوچ و بی‌اساس انداخته و خود را از هرگونه انتقاد تبرئه کنیم.

به گزارش شیرازه، سید حسین ذوالانوار در خصوص وضعیت حاکم بر بازار اظهار داشت: برخی گرانی‌ها به طور کامل بی‌اساس است و کوچک‌ترین ارتباطی با تحریم‌ها ندارد. وی با اشاره به گرانی های اخیر دلیل عمده گرانی‌ها را وجود سودجویان و واسطه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: برخورد با واسطه‌های سودجو می‌تواند بازار را به یک ثبات و پایداری مشخص برساند.

ذوالانوار تصریح کرد: نباید اجازه دهیم افرادی به دلیل زیاده‌خواهی مالی، از شرایط کشور سوءاستفاده کرده و مردم را دچار مشکل کنند.

قیمت های حبابی برای آنچه در استان تولید می کنیم

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی که با خبرنگار فارس گفتگو می کرد اضافه کرد: در حالی که بسیاری محصولات کشاورزی در محل تولید در استان فارس با قیمت بسیار پایین‌تری تولید می‌شوند اما شاهد قیمت‌های حبابی آنها در محل فروش در مرکز این استان هستیم که این امر جای سئوال دارد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه استان فارس خود پیشرو در امر تولید محصولات کشاورزی است اما در برخی موارد مشخص، ما شاهد قیمتی بسیار پایین‌تر این محصولات در استان‌های هم‌جوار هستیم.

مسئولان بیشتر دقت کنند! ناکارآمدی در مدیریت بازار را به گردن دلایل پوچ نیندازیم

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جای توجیه وجود ندارد که ما ناکارآمدی مدیریت خود بر بازار را به گردن دلایل پوچ و بی‌اساس انداخته و خود را از هرگونه انتقاد تبرئه کنیم و برای کسب رضایت خداوند در مرحله اول و رضایتمندی مردم باید تمام توان خود را به کار گرفت تا دچار این چنین مشکلات نشویم. مسئولان باید دقت بیشتری به خرج دهند و با مدیریت بهینه اجازه سودجویی بیشتر را به واسطه‌ها ندهند.

وی تشکیل ستادهای مشخص و حضور پرنگ‌تر دستگاه‌های مسئول را راه حل مشکلات دانست و گفت: این کار می‌تواند مردم را از این فشارها و گرانی‌هایی که حاصل از واسطه‌گری‌ها است نجات دهد.

نظرات بینندگان