کد خبر: ۳۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۵ آبان ۱۳۹۱

از پشت شهر سنگ صدای پای آب می‌آید

فرماندار آباده از حل مشکل آب آشامیدنی شهرک خصوصی سنگ این شهرستان خبر داد و گفت: هزینه سه هزار میلیون ریالی برای آوردن آب آشامیدنی به این منطقه توسط صنعتگران تامین می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از آباده، محمدجواد عسکری ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور پیگیری مسائل و مشکلات شهرک خصوصی سنگ آباده با حضور رؤسای ادارات محیط زیست، آبفای شهری، ثبت اسناد، بانک‌های کشاورزی و ملی این شهرستان و هیئت امنای این شهرک در فرمانداری آباده تشکیل شد، اظهار داشت: یکی از مسائل و مشکلات واحدهای مستقر در این شهرک، فقدان شبکه آب آشامیدنی است که لوله پلی اتیلن مورد نیاز این پروژه به طول تقریبی شش کیلومتر و هزینه سه هزار میلیون ریال توسط صنعتگران تامین می‌شود.

وی افزود: سایر هزینه‌های اجرای این طرح که شامل احداث کانال و نظارت بر اجرای شبکه با برآورد هزینه‌ای بالغ بر یک‌هزار میلیون ریال است، از طریق مدیرعامل شرکت آبفای فارس پیگیری خواهد شد.

در ادامه سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت به ارائه گزارش مختصری از شهرک خصوصی سنگ پرداخت و ابراز داشت: یکی از مشکلات این شهرک دریافت سند قطعی واحدهای به بهره‌برداری رسیده در آن است که به دلیل در گرو بودن پلاک محل اجرای این طرح‌ها، تاکنون این واحدها موفق به دریافت سند قطعی نشده‌اند.

محمد سلیمان‌پور اضافه کرد: لازم است در اسرع وقت ادارات مرتبط، اقدام به تهیه نقشه تفکیکی و حل مشکلات صنعتگران کنند.

در پایان این جلسه فرماندار آباده از قسمت‌های مختلف این شهرک بازدید و در مورد برخی مشکلات دستور بررسی و رفع آنها را صادر کرد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: پشت ، شهر سنگ ، صدای ، پای ، آب ، شیرازه
نظرات بینندگان