کد خبر: ۳۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱

تاخیر ۵ ساعته صدای مسافران را در آورد

بلیت هواپیما گران شد اما ظاهرا قرار نیست افزایش نرخ بلیت هواپیما تاثیری در کیفیت خدمات ارائه شده بگذارد.

پرواز شبانگاهی سه شنبه هواپیمایی آسمان از تهران به مقصد شیراز، با تاخیر ۵ ساعته مواجه شده و اعتراض مسافران را به دنبال داشت.

یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار ما گفت: پرواز شماره ۳۷۸۲ قرار بود که بر اساس برنامه اعلام شده در ساعت ۵۰: ۱۹ انجام شود که با تاخیر مواجه شد. در ابتدا علت تاخیر را از نرسیدن هواپیما از شیراز عنوان کردند اما بعد معلوم شد که ظاهرا هواپیما نقص فنی داشته است.

وی می‌افزاید: در حالی که برخی از مسافران ساعت‌ها پیش از موعد پرواز در فرودگاه حاضر شده بودند و گرانی بلیت شایعاتی را دامن زده بود، بالاخره با تاخیر طولانی سوار هواپیما شدیم اما آنجا هم حدود یک ساعت معطل شدیم تا سرانجام به علت نقص فنی در موتور ما را به سالن انتظار برگرداندند.

و ادامه می‌دهد: حدود ساعت ۱۵: ۲۳ ما را به سالن انتظار انتقال دادند و اعلام کردند که می‌بایست یک ساعت دیگر منتظر بمانیم و اینجا بود که صدای اعتراض مسافران از تاخیر طولانی بلند شد.

این تاخیر طولانی مدت از این رو جالب توجه است که ساعاتی پیش شورای عالی هواپیمایی قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی را به طور متوسط ۶۵ درصد افزایش داده و سازمان هواپیمایی کشوری هم این مصوبه را برای اجرا ابلاغ کرد اما به نظر نمی‌رسد که این افزایش قیمت تاثیری بر نا‌بسامانی‌های موجود در پرواز‌ها داشته و دست کم تاخیرهای بوجود آمده را از بین ببرد.

تکمیلی:

پرواز ۵۰: ۱۹ روز سه شنبه از تهران به مقصد شیراز، ساعت ۴۵: ۰۰ بامداد امروز (چهارشنبه) از زمین برخاست تا مسافرانش را با چیزی حدود ۵ ساعت تاخیر، راهی مقصد نماید.





نظرات بینندگان