کد خبر: ۳۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

کمبود پزشک در قیروکارزین

فرماندار قیروکارزین گفت: کمبود پزشک در این شهرستان یکی از مشکلات اساسی برای اجرای طرح پزشک خانواده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، عبدالحسن صمدنژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دهه ولایت فرصت مناسبی بود تا ولایت‌پذیری خود را مرور کنیم و در راستای تقویت آن بکوشیم چرا که واقعه عاشورا را کسانی رقم زدند که پیام غدیر را نگرفته و به انحراف رفتند.

وی ادامه داد: غدیر و راه غدیریان ادامه دارد همان‌طور که هر روز عاشورا و هر نقطه زمین کربلاست و جدال حق و باطل ادامه دارد و تنها کسانی که دارای اعتقاد راسخ و باور حقیقی بوده و در مسیر مستقیم حرکت می‌کنند بر سر دو راهی و انحراف قرار نمی‌گیرند.

فرماندار قیروکارزین با بیان اینکه هر مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید با تفکری صحیح در راه گسترش پیام انقلاب قدم بردارد خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی همان اسلام ناب محمدی است که با وجود تمام هجمه‌های داخلی و خارجی بر آن ایستادگی و مقاومت می‌کنیم چرا که همیشه اهل حق در معرض آزمایش و اقلیت و فشار بوده‌اند.

صمدنژاد لازمه پیشرفت نظام اسلامی را اطاعت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر آن دانست و ابراز داشت: اعتقاد به ولی فقیه زمان به صورت شرعی نه که قانونی و استواری بر آن، ضمن ایجاد وحدت، تمام تفسیرها و سو استفاده‌ها و انحرافات را کنار زده و ما را از گردنه‌های هجوم دشمن و مشکلات پیش رو عبور می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به مدیران این شهرستان اضافه کرد: ارتقای سطح کیفی انجام امور و تکریم ارباب رجوع و همچنین حداکثر صرفه‌جویی در هزینه‌های ادارات، از راه‌کارهای اساسی برای غلبه بر کمبودها و پیشرفت در عرصه کاری هر اداره است که باید توسط مدیران مد نظر قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به ایام محرم تصریح کرد: تمام نهادهای فرهنگی باید از وجود انسان‌های عاشق و پای کار فرهنگی استفاده کنند و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای گسترش معنویت و ارتقای سطح فرهنگی جامعه قدم بردارند.

صمدنژاد ادامه داد: در مراسم محرم مسئولان حضور چشمگیر داشته باشند چرا که مبنای حرکت انقلاب ما فلسفه عاشورا و عشق به ابا عبدالله (ع) است.

فرماندار قیروکارزین با اشاره به سفرهای مدیرکل امور عشایر فارس، مدیرکل راه و شهرسازی و معاون دانشگاه علوم پزشکی این استان به قیروکارزین در هفته‌های گذشته افزود: در دیدار با این مدیران کل امور عشایر این شهرستان و مشکلات و نیازهای آنان در زمینه‌های مختلف و همچنین با حضور مدیرکل راه و شهرسازی مشکلات راه‌های قیروکارزین در تمام محورها و به ویژه محور عسلویه و جاده فیروزآباد به قیروکارزین مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و مدیرکل راه و شهرسازی فارس قول مساعد برای رفع مشکلات را داد.

وی با بیان اینکه فارس به عنوان استان پایلوت در اجرای طرح پزشک خانواده با مشکلاتی رو به رو است که باید آنها را پشت سر بگذارد ادامه داد: در جلسه‌ای با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی فارس بحث کمبود پزشک در قیروکارزین به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات برای اجرای طرح پزشک خانواده که باعث نگرانی مردم شده مورد بررسی قرار گرفت و با پیگیری مسئولان شهرستان سعی در برطرف کردن آن داریم.

 

نظرات بینندگان