کد خبر: ۳۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

صرفه‌جویی 2 میلیارد تومانی در صدا و سیمای مرکز فارس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: در راستای مقابله با تحریم‌های اقتصادی، صدا و سیمای مرکز فارس در یکی از حوزه‌های این مرکز 2 میلیارد تومان صرفه‌جویی اعتیاری کرده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، سید محمد باقر کشفی عصر امروز در آیین تجلیل از برترین‌های عرصه فناوری رسانه‌ای که در یازدهمین جشنواره سراسری فناوری مراکز سراسر کشور صاحب عنوان شده‌اند اظهار داشت: در شرایط جنگ روانی و تهدیدهای دشمن، رسیدن به این موفقیت از اهمیت بسزایی در استان فارس به ویژه درکشور برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه جنگ روانی علیه ارزش‌های دینی و اعتقادی ایران اسلامی از شدت بیشتری برخوردار شده است، افزود: کارکنان صدا و سیمای مرکز فارس در حوزه‌های زیرساختی و سخت‌افزاری و همچنین با استفاده از خلاقیت، ابتکار، نگهداری از سیستم‌های پیچیده فنی و ارتقای سطح علمی و فنی در برابر تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی سربلند بیرون آمده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس تصریح کرد: در سایه انسجام، وحدت، همدلی و پرهیز از اختلاف و دودستگی و استفاده از ظرفیت‌های موجود و ناشناخته می‌توان به قله افتخار و پیشرفت دست یافت.

کشفی بیان داشت: راه‌اندازی سایت جدید، بازسازی استودیو، توسعه شبکه دیتا و عنوان برتر در انیمشین از دیگر موفقیت‌های این مرکز بوده است.

وی اضافه کرد: استفاده بهینه از امکانات و کشف ظرفیت‌های جدید، توجه به خلاقیت و نوآوری در حوزه‌های فنی و تولیدی و صرفه‌جویی در منابع مالی از دیگر رویکردهای صدا و سیمای مرکز فارس است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: با تلاش و کوشش کارکنان و کارشناسان این مرکز شاهد رتبه‌های نخست و دریافت تندیس ویژه یازدهمین جشنواره سراسری فناوری رسانه‌ای و کسب عنوان مرکز برتر فنی در حوزه‌های پشتیبانی فنی، آپلینگ ماهواره، ارتباطات ماهواره‌ای، دیتای مراکز فناوری اطلاعات و طرح سپاس نگاه ویژه فرستنده‌های رادیویی بوده‌ایم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان