کد خبر: ۳۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۱

احداث بزرگ‌ترین تفرج‌گاه روستایی در دهستان قشلاق

فرماندار خرم بید گفت: بزرگ‌ترین تفرج‌گاه و بوستان روستایی خرم بید در دهستان قشلاق این شهرستان احداث می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، داوود ایوبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بوستان روستایی دهستان قشلاق در زمینی به مساحت پنج هکتار در فاصله 10 کیلومتری صفاشهر و در دو کیلومتری روستای قشلاق احداث می‌شود که برای اجرای نخستین فاز آن بیش از 300 میلیون ریال اعتبار منظور شده است.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرم بید اضافه کرد: طرح اجرایی این پروژه شامل احداث بیش از 500 متر دیوار و فنس‌کشی، 12 سکو در ابعاد مختلف و دیگر خدمات رفاهی و بهداشتی است.

ایوبی در ادامه گفت: این بوستان و تفرج‌گاه در یک فضای مناسب طراحی شده که علاوه بر استفاده حداکثری از فضای بکر موجود در طبیعت در سه فاز به اجرا درمی‌آید.

وی ابراز داشت: احداث زمین والیبال، فوتبال و محل آبخوری و ظرفشویی و.... نیز در این تفرج‌گاه پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم بید ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال شاهد اتمام نخستین فاز این پروژه باشیم.

ایوبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با اقدامات گسترده انجام شده، خرم بید توانسته است کمترین میزان تلفات و هدررفت انرژی برق را بین شهرستان‌های استان فارس داشته باشد.

فرماندار خرم بید افزود: کمترین میزان خاموشی برق استان فارس نیز در نیمه نخست امسال با 14 مورد بین شهرستان‌های استان فارس متعلق به خرم بید بوده در حالی که متوسط خاموشی نخستین نیمه سال جاری در این استان 26 روز بوده است.

رئیس کمیته سوخت و حمل و نقل شهرستان خرم بید ادامه داد: در نخستین نیمه سال 91 مدیریت برق شهرستان خرم بید با 86.9 درصد تحقق هدف نسبت به برنامه زمان‌بندی توسعه و احداث از محل مابه‌التفاوت تعویض سیم مسی به کابل خودنگهدار مقام نخست این استان را نیز به خود اختصاص داد.

ایوبی بیان داشت: مدیریت برق شهرستان خرم بید نسبت به درصد تعهدات فروش انشعاب سال 91 نیز مقام برتر استانی را دارد و در اجرای تعهدات خود سه کیلومتر توسعه شهری و 700 متر شبکه روستایی شبکه‌های فشار ضعیف و 30 کیلومتر تبدیل شبکه فشار ضعیف مسی به کابل‌های خودنگهدار را داشته است.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم بید تصریح کرد: در شهرستان خرم بید 16 هزار و 42 مشترک برق وجود دارد که 13 هزار و 730 مشترک خانگی، یک‌هزار و 761 مشترک تجاری، 560 مشترک عمومی، 343 مشترک کشاورزی و 211 مشترک صنعتی مجموع آنها را تشکیل می‌دهد.

 

برچسب ها: تفرج گاه ، خرمبید ، شیرازه
نظرات بینندگان