کد خبر: ۳۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۱

12 مدرسه به مدارس شهر صدرا اضافه می‌شود

فرماندار شیراز خبر از افزایش 12 مدرسه به مدارس شهر صدرا خبر داد و گفت: انتظار می‌رود شرکت عمران صدرا و اداره کل نوسازی مدارس فارس نسبت به انجام تعهدات خود در ساخت مدارس جدید اقدام کند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، جواد زرین کلاه صبح امروز در حاشیه جلسه بررسی مشکلات شهر صدرا که با حضور نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان این شهرستان در فرمانداری شیراز برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی شهر صدرا کمبود سرانه فضای آموزشی است که با تصمیم‌گیری‌های انجام شده، تا پایان سال جاری 12 مدرسه به این شهر اضافه می‌شود.

وی افزود: اعتقاد داریم این افزایش کافی نیست و انتظار می‌رود شرکت عمران صدرا و اداره کل نوسازی مدارس فارس نسبت به انجام تعهدات خود در ساخت مدارس جدید اقدام و زمینه ورود خیرین مدرسه‌ساز نیز فراهم شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز ادامه داد: کمبود فضای فرهنگی مذهبی از جمله مسجد با توجه به جمعیت ساکن در شهر صدرا به خوبی احساس می‌شود و افزایش سرانه فضای فرهنگی مذهبی از دیگر اولویت‌های شهر صدرا قرار دارد.

وی به مشکل تصفیه‌خانه در این شهر نیز اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: تا ساخت تصفیه‌خانه اصلی شهر نیاز بود که تصفیه‌خانه موقت در شهر صدرا احداث شود که بنابر اعلام اداره آبفای شهری مقدمات کار فراهم شده است.

فرماندار شیراز با اشاره به عدم تعهد تعدادی از شرکت تعاونی‌های مسکن در شهر صدرا که باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای ساکنان و مالکان مربوطه در انشعاب آب، برق و ... شده است، در مورد احداث تصفیه خانه این شهر ابراز داشت: به منظور راه‌اندازی تصفیه‌خانه اصلی شهر صدرا نیز تصمیمات مناسبی اتخاذ و مقرر شد اداره آبفای شهری عملیات احداث تصفیه‌خانه اصلی را نیز آغاز کند.

زرین کلاه در پایان بررسی مشکلات حمل و نقل عمومی و خرید ناوگان جدید اتوبوسرانی را از دیگر مصوبات جلسه اعلام کرد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: مدارس ، شهر ، صدرا ، اضافه ، شیرازه
نظرات بینندگان