کد خبر: ۳۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱

اهدای لوح تقدیر به ائمه جمعه فارس

لوح تقدیر و هدیه رئیس ستاد اقامه نماز به امام جمعه شیراز و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس و امامان جمعه شهرستان‌های این استان تقدیم شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، در همایش ائمه جمعه این استان لوح تقدیر رئیس ستاد اقامه نماز به نماینده ولی فقیه در این استان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس و 66 تن از ائمه جمعه شهرستان‌های فارس که در امر برگزاری نماز جماعت در مدارس و گسترش فرهنگ نماز بین دانش‌آموزان اقدام کرده‌اند، اهدا شد.

در این لوح، حجت‌الاسلام محسن قرائتی، توفیق خدمتگزاری به نماز که نور چشم پیامبر اکرم (ص) است را بالاترین هدیه الهی ذکر و خطاب به ائمه جمعه عنوان کرده است: پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می‌کنید، بزرگ‌ترین پس‌انداز و حمایت و لطف در سایه آن بوده و  از بهترین بیمه‌ها است.

وی در این لوح تقدیر، حضور ائمه جمعه در جمع نسل جدید و برگزاری نماز جماعت برای دانش‌آموزان مدارس را اقدامی ارزشمند توصیف و اظهار امیدواری کرده است که ارتباط روحانیان با نسل نو در زمینه اقامه نماز تداوم داشته باشد.

همایش ائمه جمعه استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه در این استان و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان