کد خبر: ۳۸۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱

سکاندار اوقاف فارس از کرمانشاه می آید

مراسم معارفه مدير كل جديد روز يكشنبه با حضور حجت‌الاسلام محمدي نماينده ولي فقيه و سرپرست اوقاف كشور و نماينده ولي فقيه در استان فارس برگزار مي‌شود.

به گزارش شیرازه، از زمان ارتقا پست محمدزاده به مديركلي اوقاف تهران و رفتنش ار فارس تاكنون، قريب به 80مي گذرد! و در تمام اين مدت محمد زاده همچنان با حفظ سِمَت مديركل فارس نيز بود.از همان مقطع گمانه زني هاي مختلفي پيرامون مديركل جديد آغاز گشت. در ابتدا اسامي متفاوتي به منظور احراز اين پست به گوش مي رسيد از مدیر کل اوقاف اصفهان تا مدیرکل سیستان و بلوچستان كه نهايتا اين گزينه ها بدلایلی در لحظات آخر منتفي گشت!

از سوي ديگر مجمع نمايندگان فارس، هم بدنبال افرادی از جمله ملك مكان رئيس شوراي سياستگزاري ائمه جمعه فارس- و حجت الاسلام خوشنويس دبير فعلي شوراي امربه معروف و نهي از منكر برای احراز این پست بودند که باز به دلایلی امکان پذیر نشد.

در تمام طول این مدت که اوقاف فارس بدون سکاندار بود محمد زاده همچنان با حفظ سِمَت مديركل فارس نيز بود! و معمولا اواخر هفته و در روز پنج شنبه به شيراز سفر میكرد و مشغول رتق و فتق امور عقب افتاده اين اداره كل می شد.

اکنون به نظر می رسد چشم انتظاری و بلاتکلیفی اداره اوقاف فارس در حال پایان یافتن است و مدیر کل جدید از استان کرمانشاه می آید.

به گزارش ایسنا،مراسم معارفه مدير كل جديد روز يكشنبه با حضور حجت‌الاسلام محمدي نماينده ولي فقيه و سرپرست اوقاف كشور و نماينده ولي فقيه در استان فارس برگزار مي‌شود.

مصطفي زائري خاطرنشان كرد: حجت‌الاسلام حسيني‌مقدم پيش از اين مديركل اوقاف و امور خيريه كرمانشاه بوده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فارسي
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱
0
آيا اين درست است كه هميشه مديران ارشد استان فاخر فارس از خارج از استان بيايند؟!

از سايت شيرازه تقاضا داريم پيگيري كنند.