کد خبر: ۳۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲

افتتاحیه سی چهارمین دوره مسابقات قرآنی برگزار شد

مراسم سی و چهارمین دوره مسابقات قرانی و معارف اسلامی غرب استان فارس با شرکت 15 منطقه برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین در این افتتاحیه حجت پناه امام جمعه شهرستان رستم پس از قرائت پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی و امام جمعه شیراز آیت الله ایمانی بیان داشت : قرآن پژوهان الگو های جامعه هستند و باید نوع رفتار و گفتار و حجاب آنها اسوه و الگو باشد.

وی در ادامه نیز گفت: معضلی که در جامعه ی ما وجود دارد اختلال بین زن و مرد است روابط آزاد بین دختران و پسران است که این می طلبد در جامعه اسلامی مسئولان اولیاء و مربیان به این نکته توجه کنند.

فایز چراغ سحر نیز در این مراسم بیان داشت: در زمان جنگ رزمندگان ما در یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن داشتند و حماسه آفرینی آنها و بهره گیری آنها از قرآن و ائمه

در جنگ تهاجم فرهنگی که دشمنان بر علیه ما به راه انداختند و به دنبال براندازی ما هستند راهی نجاتی به نام وحدت کلمه که در قرآن کریم به آن اشاره شده است وجود دارد و  می تواند ما را در این جنگ نیز پیروزمند کند. رشد ، استقلال  و همبستگی و همدلی ما در تمام صحنه ها در عرصه زمانی آینده بستگی به قرآن کریم و توجه ما به قرآن دارد انتقال این کتاب آسمانی و دستورات و احکام آن به نسل های آینده است. بهره گیری از این کتاب آسمانی می تواند ما را در تمامی صحنه ها و مشکلات ما را نجات دهد.

همچنین در این مراسم به اجرای برنامه های تواشیح، سرود و اجرای مسابقه نیز پرداخته شد.

نظرات بینندگان