کد خبر: ۳۸۵۶۸
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
قابل توجه شیرازی ها

نامزد جدید انتخابات ریاست جمهوری: قاسم شعله سعدی از فرانسه!

شعله سعدی که روزگاری همنشین اصلاح‌طلبان و از رفقای نزدیک رئیس جمهور اطلاح‌طلب آن دوران بود و بارها وکالت آنان را پذیرفته است اکنون با فراموش کردن سابقه‌ی گذشته‌ی خود، لب به انتقادات تند از رفقای دیروز خود گشوده و گفته اصلاح طلبان سوء سابقه دارند
به گزارش شیرازه به نقل از شیرازنا، نماینده اسبق شیراز در مجلس شورای اسلامی هم به جمع نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده پیوست!

«قاسم شعله سعدی» نماینده‌ی ادوار دوم و سوم شیراز در مجلس شورای اسلامی که این روزها در فرانسه زندگی می‌کند از کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری خردادماه ۹۲ پس از بازگشتش به ایران خبر داد!

 برای «نجات ایران» آمده‌ام!

شعله سعدی در مصاحبه با برنامه‌ی ضدایرانی افق که با موضوع «انتخابات؛ شرکت یا تحریم» از شبکه‌ی فارسی زبان صدای آمریکا پخش شد گفته است که برای «نجات ایران» قصد دارد کاندیدای ریاست‌جمهوری ایران شود و در اظهاراتی مضحک مدعی شد ۷۵ میلیون ایرانی از او حمایت می‌کنند و او به واسطه‌ی این حمایت میلیونی وارد عرصه انتخابات شده است!

برنامه‌های شعله سعدی برای ریاست جمهوری

این خارج‌نشین اصلاح‌طلب که اکنون به کارشناس رسانه‌های ضدانقلاب تبدیل شده است در این گفت‌وگو به برخی از برنامه‌های خود برای ریاست‌جمهوری نیز اشاره کرده و گفته است من برنامه‌ی هسته‌ای، رابطه با آمریکا، حمایت از بشار اسد و قانون اساسی را به رفراندوم می‌گذارم.

وی با اشاره به اینکه حکم حکومتی را قبول ندارد گفته تنفیذ حکم رئیس‌جمهور توسط رهبری نیز تشریفاتی است و اولین برنامه‌‌اش در صورت رئیس‌جمهور شدن، اصلاح سیستم قضایی ایران و حذف نظارت استصوابی است.

شعله سعدی در خصوص بهائیان نیز گفته بهایی‌ها هم مثل سایر مردم هستند و از آزادی کامل برخوردارند و من در کابینه‌ام از همه‌ی گرایش‌های سیاسی استفاده می‌کنم و از هر استان یک وزیر خواهم داشت.

بیزاری از اطلاح‌طلبان!

شعله سعدی که روزگاری همنشین اصلاح‌طلبان و از رفقای نزدیک رئیس جمهور اطلاح‌طلب آن دوران بود و بارها وکالت آنان را پذیرفته است اکنون با فراموش کردن سابقه‌ی گذشته‌ی خود، لب به انتقادات تند از رفقای دیروز خود گشوده و گفته اصلاح طلبان سوء سابقه دارند زیرا حاکمیت هشت سال دست آنها بود ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند و خاتمی هم دیگر نمی‌تواند کاری انجام دهد همانطور که قبلاً نتوانست.

وی با بیان اینکه امروز اصلاح طلبان نیاز به یک ابرمرد دارند تا قادر باشد هزینه‌ی تغییرات را نیز بپردازد، گفته نه معین، نه قالیباف، نه کروبی و نه هیچ کدام از کاندیداهای دور قبل ابرمرد نبودند و من بهتر از آنان بسیار زیاد سراغ دارم از جمله خود من.

 سابقه‌ی شعله سعدی

شعله سعدی که این روزها بیشتر در توهم سیاسی به سر می‌برد پیش از این نیز در انتخابات دوره‌ی پنجم مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری سال ۸۸ نیز  ثبت‌نام کرده بود اما صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان تأیید نشد.

شعله سعدی که یکی از فعالان فتنه‌ی پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌ی گذشته بود در کارنامه‌ی سیاسی خود تبلیغ علیه نظام و توهین به مسئولان را نیز دارد و در فروردین سال ۱۳۹۰ به یک سال و نیم زندان محکوم شده بود که پس از گذراندن دوران محکومیتش در مرداد ۱۳۹۱ از زندان آزاد و راهی فرانسه شد و اکنون سودای ریاست‌جمهوری ایران را در سر می‌پروراند!

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
13
کی گفته اصلاح طلب هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
3
واقعا خیلی ناجوانمردید. کی گفته این یارو اصلاح طلبه؟؟؟؟!!
سلام
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
2
چه عجب یعنی این یارو انقدرمایه ننگ هست که حتی اصلاح طلبان که از سران فتنه و منافقان و .... تبری نجستند از او اعلام برائت می کنند؟
مسئولان امنیتی لطفا درمورد نقش این اقا در قاچاق مواد مخدر و .... تحقیق کنند
بگم بگم بگم .......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
2
ايشان درشرايط كنوني ازهمه كانديداها بهتره وباسوادتراي كاش بقيه هم شجاعت ايشان راداشتندبراي اثبات درستي ادعاي ايشان خوب است اجازه بدهندايشان كانديدشوداگرنگران راي آوردن ايشان نيستندچراردصلاحيت ميكنندبه نظرم وجودشوراي نگهبان انتخابات راازاراده مردم خارج كرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
3
افکار ایشان بسیار عالی است علم کافی و روابط بین الملل بسیار قوی دارند شما هم بهتره بروید اول فرهنگ تحمل بشر را بیاموزید بعد حمله کنید همین افکار کم بینی مملکت زیبای ایران را کسل کرده به امید روزی که کل بشر به اینده بیاندیشد انشاالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
2
هر ایرانی حق کاندیتاتوری داره. پس باید اجازه کاندیتاتوری داشته باشه اگر طرفدار داره رای میاره اگه نداره نمیاره. دموکراسی همینه
ناشناس
Canada
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
1
او باعلم ودانش وآگاهی وتجربیاتش، هم می تواند ایران از مهلکه نحات دهد وهم حقوق و آبروی ازدسته رفته ایران وایرانی را به ملت بازگرداند.لیاقت ایرانی بیش از اینهایی است که درحال حاضر درراس کارند.
رفیق همه جوره
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
2
هیچکس به اندازه من به شعله سعدی علاقه نداشت وهمینطورنزدیک بودن بهش.ولی گول زبان این یارو نخورید این اصلا قلب نداره که برای مردم ایران بتپد.بهش بگیدتاحالابااین ثروتت دست چندنفرراگرفته.بپرسین تاالان چندتاقاضی راباپول خریده.بپرسیدچراپسرش علی معتادموادمخدره؟بگید تاالان حق چندمیلیون ازایرانی هامخصوصاشیرازی ها ومرودشتی هاروخورده(زمین کشاورزان مرودشت).گول این مصاحبه هاش نخورید.