کد خبر: ۳۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
در هشتمین روز از اردیبهشت ماه 92:

پرویز فتاحی سرپرست فرمانداری آباه شد

عصر امروز جلسه شورای اداری شهرستان آباده تحت عنوان تودیع محمد جواد عسکری فرماندار سابق شهرستان و معرفی پرویز فتاحی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آباده در محل سالن همایش های شبکه بهداشت شهرستان برگزار گردید.
به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما، عصر امروز جلسه شورای اداری شهرستان آباده تحت عنوان تودیع محمد جواد عسکری فرماندار سابق شهرستان و معرفی پرویز فتاحی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آباده با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه موقت شهرستان، مدیر کل سیاسی استانداری فارس و تنی چند از مسولین شهرستان در محل سالن همایش های شبکه بهداشت شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام نورالدینی با توجه به قرار داشتن در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) با بیان احادیثی به تبیین شخصیت والای این حضرت پرداخت.

پس از سخنان امام جمعه موقت شهرستان، رحیم زارع ضمن تقدیر از زحمات مهندس عسکری در پست فرمانداری شهرستان آباده تاکید کرد مهندس عسکری خود استعفا داده اند و کسی او را عزل نکرده است.

وی افزود آقای فتاحی از مدیران باتجربه و کاردان استان است که سابقه مدیر کلی را در استانداری دارد و با کوله باری از تجربه انشاالله با هم افزایی مسولین و مردم شهرستان به نتیجه دلخواهی که شایسته شهرستان است دست پیدا خواهند کرد. زارع ادامه داد من همیشه از مسولین شهری فقط دو انتظار داشتم و از فرماندار جدید نیز دارم، اول اینکه به مردم احترام بگذارند و دیگر اینکه به حواشی نپردازند.


در ادامه این مراسم محمد جواد عسکری  پس از تشکر از مسولین شهرستان، نماینده مردم و مسولین حاضر در جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد خود در فرمانداری شهرستان آباده پرداخت.

وی گفت من به جهت پذیرفته شدن در دکتری تخصصی رشته کشاورزی و انباشته شدن دروس این دوره از تحصیل، مجبور به کناره گیری از سمت فرمانداری شدم و پس از سه بار استعفای من بالاخره با برکناری من موافقت شد.

عسکری گفت از زمانی که وارد شهر آباده شدم مهمترین دغدغه من ایجاد اشتغال در شهرستان آباده بود و تماما تلاش خود را در این زمینه به کار گرفتم چرا که امروزه یکی از خواسته ها و دغدغه های اصلی رهبری و مسولین مبحث اشتغال است.

وی درادامه به بیان اموری که در دوره فرمانداری او انجام شده است پرداخت. استقرار سایت پدافند هوایی، دانشگاه دولتی شهرستان، گازرسانی به خسروشیرین، سرمایه گذاری در حوزه شهرستان، کمربندی آباده، توسعه بخش دامپروری و کشاورزی، حل مشکل وامهای مسکن مهر، طرح احداث ورزشگاه جدید در شهرستان، طرح منطقه ویژه آباده، طرح فرودگاه آباده، پیگیری احداث بیمارستان آباده، طرح بخش دوم شهرستان، طرح دانشگاه صنعتی شهرستان، کمک به صنعت و تولید شهرستان، برگزاری چهار یادوراه شهدا در شهرستان و مجموعه نشست های هم اندیشی نمونه ای از برنامه ها و طرح هایی بود که عسکری از آنها نام برد.

یحیی صادقی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس نیز طی سخنانی گفت ما باید کار را برای رضای خدا انجام دهیم و آبروی خود را به او بسپاریم، چرا که اگر کار برای خدا باشد خداوند آبروی ما را حفظ خواهد کرد.


پرویز فتاحی سرپرست فرماندای شهرستان به عنوان آخرین سخنران این جلسه طی سخنانی گفت من از آباده در ایام جنگ تحمیلی خاطرات شیرینی دارم و رزمندگان و شهدای آباده در آن زمان حساس تاریخ ایران عطر معنویت را در ایران گستراندند.

وی افزود ما باید در میان مردم باشیم و خودمان را از مردم جدا ندانیم، باتوجه به تغییر رویکرد دشمن در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران باید به مسائل فرهنگی در شهرستان توجه بیشتری شود و روحانیت را همیشه به عنوان سمبل و مقتدای خودمان داشته باشیم و در راس کار رهنمودها و بیانات رهبری را با دقت نظر استماع و عمل کنیم.

در ادامه این مراسم لوح سپاسی از طرف کمال فیروز آبادی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان فارس به عسکری اهدا شد و همچنین حکم انتصاب پرویز فتاحی به سمت سرپرستی فرمانداری آباده از سوی حسین صادق عابدین استاندار فارس توسط مجری مراسم قرائت شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم حکم انتصاب معصومعلی صفی قلی بخشدار مرکزی آباده قرائت گردید.

اهدای هدایایی از طرف چند مسول و نهاد شهرستانی به نشانه تقدیر از زحمات مهندس عسکری پایان بخش این مراسم بود.

 

انتهای خبر/


نظرات بینندگان