کد خبر: ۳۸۷۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
در سفر چند روز آینده دولت به فارس

آیا آیت‌الله ایمانی به استقبال احمدی‌نژاد خواهد رفت؟

باید منتظر ماند تا سفر هیئت دولت به استان فارس طی روزهای آتی انجام شود. آیا آیت‌الله ایمانی در این سفر به استقبال هیئت دولت خواهد رفت؟

شیرازه - طبق شنیده‌های قرار است چهارمین سفر استانی هیئت دولت به استان فارس، طی روزهای آتی انجام شود.

دو سفر استانی احمدی نژاد طی روزهای گذشته یک حاشیه بزرگ داشت، حاشیه‌ای که در اعتراض به یک حاشیه دیگر به وجود آمده بود. در سفر هیئت دولت به استان های اصفهان و آذربایجان شرقی، نماینده‌های‌ ولی فقیه در این دو استان به استقبال احمدی نژاد نرفتند و نام‌شان به عنوان غائبین بزرگ استقبال از رئیس جمهور در رسانه‌ها مطرح شد.


آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه این شهر، در 4 اردیبهشت، به استقبال هیئت دولت نرفت. او چند روز بعد در خطبه‌های نماز جمعه دلیل این کار را تشریح کرد:«دلیل این‌که در این سفر بنده به استقبال ایشان نرفتم این بود که از سخنان وی در سفر به خوزستان تشخیص دادم که این سفرها تبلیغاتی است و چون زمان تبلیغات نیست، این کارها خلاف است و لذا با تشخیص خودم در مراسم استقبال شرکت نکردم و دیدید که درست هم بود و قصد بی‌اعتنایی نداشتم».

البته باید در نظر داشت اظهارات امام جمعه اصفهان در حالی مطرح می شود که قبل از آن با نامزدهای احتمالی هم‌چون ولایتی و باهنر که به اصفهان آمده‌ بودند، دیدار داشته است و پورمحمدی نیز در سفر تبلیغاتی خود به اصفهان، دیدار با ایشان را به عنوان یکی از برنامه‌های خود اعلام کرده بود.

 

اما غایب بزرگ در مراسم استقبال از هئیت دولت در آذربایجان شرقی، آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه تبریز بود. البته ایشان هنوز از دلیل عدم حضور در این مراسم سخن نگفته‌اند.

 

حال باید منتظر ماند تا سفر هیئت دولت به استان فارس طی روزهای آتی انجام شود. آیا آیت‌الله ایمانی در این سفر به استقبال هیئت دولت خواهد رفت؟


پیگیری های خبرنگار شیرازه در صحبت با رئیس مجمع نمایندگان فارس نشان می دهد که در اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان استان نیز تمایلی برای حضور و همراهی هیئت دولت در سفر آخر احمدی نژاد به فارس وجود ندارد.

انتهای پیام/523

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
3
مهم مردم هستند که از رییس جمهورشان استقبال میکنند. مردم نه بخاطر ایت الله ایمانی و نه بخاطر کسی دیگر به احمدی نژاد رای ندادند بلکه بر اساس خواست خودشان رای دادند.
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
2
تو این برهه شما خودتون بیشتر به تفرقه دامن میزنید

"هر کس تا انتخابات احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکار بگیرد قطعا به کشور خیانت کرده است"
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
منظورتان از مردم مدیران کل و کارمندان ادارات و دانش اموزانی هستند که با هزینه دولت و لطایف الحیل اورده شده اند بهتر است از توهم بیرون بیایید همه ما به احمدی رای دادیم فقط به خاطر اینکه شعارهای عدالت و ساده زیستی و تبعیت از ولایت و ... که سر داد همان حرفها و سخنانی بود که از زبان علمایی همچون ایت الله ایمانی و .... شنیدیم اگر عده ای نفاق را کنار می گذاشتند و از همان اول دم از مکتب ایرانی می زدند مطمئنا الان جای انها همان کنار قبر کوروش بود نه دفتر ریاست جمهوری
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
استقبال از باند انحرافی در ساری خیلی ضایع بود به هزار نفر هم نمی رسیدند امیدوارم احمدی نژاد بیش از این دولت را سبک نکنه و درس عبرت بگیره
دیروز بچه هفت سالم می گفت بابا تو چرا رییس جمهور نمی شی تو که بهتر از احمدی نژادی من هم گفتم با با جون اگر رییس جمهوری این بچه بازیها باشه صلاحیت تو بیشتره !!!
قطعا علمای عامل شریک اعمال خلاف قانون نمی شوند وبه انحراف و قانون شکنی کمک نخواهند کرد
حامیان لنکرانی استان فارس