کد خبر: ۳۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئيس هيئت تكواندوي استان فارس خواستار شد:

راه اندازي خانه تكواندو مجهز تر از خانه فعلی در فارس

در حال حاضر يك خانه تكواندو با ظرفيت محدودي در فارس وجود دارد كه بايد با همكاري مسئولان براي راه اندازي خانه بهتري اقدام شود.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، رئيس هيئت تكواندوي استان فارس با بيان اينكه تيم تكواندوي استان فارس داراي جايگاه مناسبي در كشور است، گفت: اين هيئت با داشتن دو تيم تكواندو در ليگ برتر كشور چه در حوزه بانوان و چه در حوزه مردان داراي جايگاه مناسبي است به گونه اي كه هر ساله شاهد درخشش تيمهاي تكواندوي استان هستيم.

ارتقای رتبه پنجم

عبدالرحمن شادمان ادامه داد: تيم تكواندوي استان فارس با اقدامات مناسبي كه از سال 87 در استان صورت گرفت از رتبه 19 كشور هم اكنون به رتبه پنجم رسيده و از جمله تيم هايي است كه حرف براي گفتن دارد.

رئيس هيئت تكواندوي استان فارس اظهار داشت: تيم تكواندوي استان در حوزه فرم جزء سه استان برتر كشور به شمار مي رود و همواره شاهد درخشش تيمها و كسب مدالهاي مختلف جهاني و كشوري هستيم.

وي گفت: در زمينه مبارزه استان فارس آنگونه كه بايد به نقطه مطلوبي نرسيده و درصدد هستيم كه در اين حوزه نيز به جايگاه مطلوبي دست يابيم.

شادمان در بخش ديگري از سخنان خود پيرامون خانه تكواندو در شيراز گفت: در حال حاضر يك خانه تكواندو با ظرفيت محدودي در استان وجود دارد كه بايد با همكاري مسئولان براي راه اندازي خانه بهتري اقدام شود.

وي ادامه داد: خانه تكواندوي استان فقط 200 الي 300 نفر ظرفيت دارد در حالي كه در برخي از گروه ها زمان برگزاري مسابقات شاهد حضور تعداد زيادي بوده و اين امر مشكلاتي را به همراه دارد.

رئيس هيئت تكواندوي استان فارس يكي ديگر از مشكلات را عدم حمايت مالي عنوان كرد و افزود: در سال گذشته تيم تكواندوي استان بيش از سه الي چهار اسپانسر داشت اما در سال جاري به دليل برخي از مشكلات اين اسپانسرها قصد حمايت تيم را ندارند به همين دليل با مشكلات مالي روبه رو خوهايم بود.

شادمان گفت: البته درصدد هستيم كه با يكسري رايزني ها شرايطي را به وجود آورديم كه بار ديگر اين اسپانسرها از تيم ها حمايت كنند.

برچسب ها: تکواندو ، هیئت ، رتبه ، شیراز ، شیرازه
نظرات بینندگان