کد خبر: ۳۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
در پی بارش چند دقیقه ای باران در آباده رخ داد

باز باران با ترانه با آبگرفتی های فراوان!+عکس

نکته جالب آبگرفتگی معابر و جوی های آب قسمت های مختلف شهر بر اثر این بارش چند دقیقه ای بود، به طوری که در بعضی قسمت های شهر آب از جوی ها سر ریز شده و حدود 10 سانتی در آب فرو رفتیم!
به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما، صدای رعد و برق های شدید در چند دقیقه پیش(عصر روز سه شنبه) مردم شهر آباده را غافگیر کرد ولی حاصل آن همه سروصدا بارش کمتر از 15 دقیقه ای باران بود.

نکته جالب آبگرفتگی معابر و جوی های آب قسمت های مختلف شهر بر اثر این بارش چند دقیقه ای بود، به طوری که در بعضی قسمت های شهر آب از جوی ها سر ریز شده و حدود 10 سانتی در آب فرو رفتیم! خدا را شاکریم که آباده در شمال کشور قرار ندارد و الا در کمتر از چند ساعت نشانی از شهر آباده بر جا نمی ماند.

البته قسمت جالب داستان هنوز مانده است که با دیدن عکسهای زیر به آن پی خواهید برد.

 




دو عکس اول میدان شهید منتظری را نشان می دهد و عکس سوم خیابان امام سجاد(ع) منتهی به این میدان را.

اگر هنوز متوجه نکته جالب داستان نشده اید یادآوری میکنم این همان میدان معروف است، میدان شهید منتظری که همین چند روز پیش چند صد میلیون هزینه ساخت آبنمای زیبا و شکیل آن شد! که اگر آبنمای میدان هم روشن میشد واقعا دیگر آب نمایی کامل میشد.

راستی دوستان شهرداری پاسخ دهند: هزینه کردن جهت رفع وضع آبگرفتگی خیابان های منتهی به این میدان ضروری تر بود یا بودجه ای که صرف آبنمای شکیل آن شد؟

گفتنی است آنقدر باران سریع آمد و رفت که فرصت نداد از دهها نقطه دیگر شهر که آبگرفتگی بدتر از این هم داشت عکس تهیه کنیم.

نظرات بینندگان