کد خبر: ۳۸۸۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
حاشیه های جالب دومین روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری

حکم اعدام احمدی نژاد را گرفته ام!/هیچ سمتی به هاشمی و مشایی نمی دهم!

وی خود را مدیر ۵۶ ساله موفق و دارای تحصیلات سوم ابتدایی معرفی کرد و در پاسخ به این سوال که کابینه خود را انتخاب کرده اید تاکید داشت که کابینه یعنی چی؟
به گزارش شیرازه، روز دوم ثبت نام نسبت به روز اول با استقبال كمتري از سوي كانديداها به ويژه افراد مطرح روبه رو بود و به نظر مي رسد آنطور كه رئيس ستاد انتخابات نيز بارها اعلام كرده است ، اغلب شخصيت ها ثبت نام براي انتخابات را به روز هاي آخر موكول كرده اند.
ثریا ملک‌زاده دومین زن کاندیدی بود که به ساختمان وزارت کشور برای ثبت نام مراجعه کرد/وی ۵۲ ساله و فوق‌لیساس مدیریت بهداشت بود و وعده داد که اگر رئیس جمهور شود در کابینه‌اش  ”فیفتی فیفتی” استفاده خواهد کرد و اعضای کابینه‌ او ۵۰ درصد زن و ۵۰ درصد مرد خواهند بود.

* کاندیدای دیگری که نامش ستار غفاری بود از تبریز به تهران آمده بود گفت من سیاستمدار مطرحی هستم که خیلی وقت است پشت پرده مانده‌ام و می‌خواهم خودم را مطرح کردم. وی در  عین حال خود را جوانترین کاندید و متولد ۱۳۶۴ دانست در خصوص اینکه چه کسی را به عنوان کاندیدای قوی می‌داند گفت که بهترین سیاستمداران کمتر حرف می‌زنند و کمتر گاف می‌دهند. من رجل سیاسی هستم و اشراف کاملی بر مشکلات کشور دارم.

* داوطلب دیگری نیز که خود را علیرضا شریفی متولد ۱۳۴۹ و مهندس دریایی معرفی کرد گفت، هیچ کسی را رقیب خود نمی‌دانم.

* فرج جافری دیگر کاندیدی بود که خود را به نزد خبرنگاران رساند و گفت: بنده ۵۰ شغل را تجربه کردم پایه یک دادگستری دارم و نه اصلاح‌طلبم و نه اصولگرا و حدود ۲۰ سال سابقه در شهرداری را دارم.

* اسماعیل احمدی از دیگر کاندیداهای گمنامی بود که از شهریار تهران خود را به ساختمان وزارت کشور رسانه بود و مدعی بود که از سال ۷۲ به صورت پی‌درپی در انتخابات مختلف ایران ثبت‌نام می‌کنم و هیچ موقع هم تایید صلاحیت نمی‌شوم.

* داوطلب دیگری که خود را مشاور اکبر اعلمی از نمایندگان سابق مردم تبریز در مجلس معرفی کرد به دلیل نداشتن ۱۲ قطعه عکس نتوانست مراحل ثبت نام خود را انجام دهد.

* روح‌الله اسلامی نیز از دیگر داوطلبان دیگری بود که با نامنویسی خود در ساختمان وزارت کشور معتقد بود که در صورت رای آوردن محمدباقر قالیباف را وزیر دفاع خواهم کرد و از وزرای فعلی در کابینه احمدی‌نژاد استفاده نخواهم کرد. وی همچنین از علاقه خود به افکار ماکیاول و مارتین‌لوتر خبر داد و گفت که اگر رئیس جمهور شوم قدرت را خوشگل می‌کنم./روح‌الله اسلامی رنگ انتخاباتی را به ترتیب از بالا آبی، سبز، سفید، قرمز و در انتها باز هم آبی اعلام کرد.

* کاندید دیگری که نامش را معرفی نکرد گفت، بیکار هستم و آمده‌ام معضلات را حل کنم و هیچ سمتی هم به آقای هاشمی و اسفندر رحیم‌مشایی نخواهم داد هر چند که راه هاشمی را از مشایی را جدا می‌دانم.

*  فردی با نام امیرمحمدی ۳۳ ساله از شیراز نیز امروز برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرد . وی مدرک تحصیلی خود را دیپلم عنوان کرد و شغل خود را مدیرعاملی شرکت کامپیوتری نورا پویان فارس  اعلام کرد. وی صدا و سیمای فعلی را اسراف دهنده منابع کشور خواند و گفت که شبکه جدید تلویزیونی ایجاد می کند.

* محمود والا مجد نیز دیگر داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بود که با لباسی سفید وارد ستاد انتخابات شد و خود را مدیر ۵۶ ساله موفق  و دارای تحصیلات سوم ابتدایی معرفی کرد و در پاسخ به این سوال که کابینه خود را انتخاب کرده اید تاکید داشت که کابینه یعنی چی؟

*عباس عنایتی داوطلب دیگر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز مهمترین رقبای خود را مصطفی پورمحمدی و محمد باقر قالیباف عنوان کرد و گفت که به حدی پول دارم که می توانم ۸ سال حقوق خود را بدهم و اگر کسی نیاز داشت به او هم بدهم.

* رضا طاهری یکی دیگر از داوطلبان نیز با تاکید بر اینکه هدف خاصی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ندارم، گفت: بنده به قول آقایان احساس تکلیف کرده ام اما می دانم که قطعا تایید صلاحیت نمی شوم.شغل من هم آزاد است.

*امان الله محمدي مرد ميانسالي بود كه مي گفت ليسانس نظامي دارد و اهل فارس است . بازنشسته سپاه است و روزگاري سرلشگر بوده است. آقاي محمدي به گفته خودش از خدا درخواست كرده بود كه براي شركت در انتخابات رياست جمهوري نشانه اي به او بدهد و به همين دليل نيز خدا در خواب نشانه اي را بر او وحي كرده بود، البته به گفته خودش نمي توانست اين خواب و نشانه‌ها را بگويد.

*قاضي دادگستري با حكمي كه مي گفت حكم اعدام محمود احمدي نژاد به جرم مفسد في الارض بودن است و اصرار داشت آن حکم را در دست دارد براي ثبت نام به وزارت كشور آمد.

صمد محمد نصب از حكمي كه ادعايش را مي كرد چند كپي هم آماده كرده بود و به دست خبرنگاران داد. گفت با توجه اختلاس هاي ميلياردي و ساير كارهاي دولت دادخواست اين حكم را داده است و 17 روزه نيز حكم اعدام رئيس جمهور را گرفته است.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
یاشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
سلام علیکم
ظاهرا باید برای کاندیدا شدن مالیات بست
مثلا بگویند نفری 500هزارتومان هم باید بدهند. خیلی ها با 12 قطعه عکس وفتکوپی مدارک نمیان همه چیز به مسخره بگیرند . ان موقع ..............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
5
باید برای نامزد شدن ضوابط گذاشت این گونه ثبت نامها توهین به جایگاه خاص ریاست جمهوری است: