کد خبر: ۳۸۸۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
آیت الله ایمانی:

مردم اصلح ترین را انتخاب کنند/ در انتخابات حاکمیت مر قانون حفظ شود

مردم باید در انتخاب خود اصلح ترین را انتخاب کنند و به کسی رای دهند که مشکلات جامعه و مردم را بشناسد و توانایی رفع این مشکلات را داشته باشد.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله «اسدالله ایمانی» امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌ی شیراز با تاکید بر حضور حماسی مردم در انتخابات پیش رو گفت: مردم باید بدانند، حضور و هر رای آنان تیر زدن به قلب دشمن و بیرون آوردن یک آجر از کاخ قدرت دشمن و متزلزل کردن آن است.

وی بیان داشت: حضور مردم در انتخابات 24 خردادماه، دشمن را از ضربه‌زدن به نظام باز می‌ دارد و نظام با سربلندی و افتخار راه خود را دنبال می‌کند.

ایمانی اظهار داشت: انتخابات پیش رو به سبب شرایط منطقه و پرچمداری جمهوری اسلامی ایران بین ملت‌های مسلمان، تحریم‌ها و برنامه‌ریزی‌های فراوان دشمن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

ایمانی ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام از دور زدن قانون استفاده می‌کنند و عدم تمکین در برابر آن را رواج می‌دهند چرا که نظامی که هر چیز آن بر اساس قانون است روزنه ایراد اتهام باقی نمی‌گذارد.

وی تصریح کرد: زمانیکه یکی از کاندیدا ها با رای مردم به عنوان رئیس جمهور معرفی شد دیگران باید به این رای احترام بگذارند و اگر هم در این راستا اعتراضی دارند مراحل قانونی را مد نظر خود قرار دهند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مردم نیز باید در انتخاب خود اصلح ترین را انتخاب کنند و به کسی رای دهند که مشکلات جامعه و مردم را بشناسد و توانایی رفع این مشکلات را داشته باشد.

وی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ حرکتی کوتاهی نخواهند کرد و دشمنی خود را از راه دور زدن قانون و قانون شکنی پایه ریزی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: همگان باید توجه داشته باشند که نظامی که تمامی حرکت های آن مبتنی بر قانون است نمی توان اشکالی به آن وارد کرد اما دشمنان در تدارک هستند که مثل انتخابات 88 رفتار کنند که البته این برنامه ریزی از دو سال قبل است.

خطیب نماز جمعه شیراز بیان کرد: باید همگان مراقب باشیم که در انتخابات حاکمیت مر قانون حفظ شود و اجازه ندهیم فضایی به وجود آید که قانون‌شکنی در آن روال شود.

خطیب نماز جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان توهین به مقدسات مسلمانان و تخریب مقبره و قبر حجربن‌عدی از صحابی پیامبر(ص) و امام علی(ع) را محکوم کرد و گفت: تخریب قبور ائمه بقیع در یکصد سال گذشته و حتی تخریب قبر پیامبر(ص) را وهابیون انجام دادند و امروز نیز در صدد هستند تا قبر پیامبر(ص) را از مسجد جدا کرده و به بیرون مسجد انتقال دهند.

نماینده ولی فقیه در فارس ابراز داشت: این کسانی که چنین توهین و جسارتی را انجام دادند نه شیعه هستند و نه سنی بلکه صهیونیست‌هایی هستند که از آمریکا و رژیم صهیونیستی پول می‌گیرند و در شرایطی که دولت سوریه در حال جمع‌آوری بساط تروریست‌ها است دست به این اقدام زدند.

به گزارش شیرازه، نمازگزاران شیرازی در پایان آیین نماز جمعه امروز با شرکت در یک راهپیمایی، انزجار خود از حرمت‌شکنان حریم صحابه‌ی گرانقدر پیامبر(ص)، «حجربن عدی»(رضوان الله تعالی) را اعلام کردند.

هم‌زمان با دیگر نقاط ایران اسلامی، نمازگزاران جمعه‌ی شیراز، بعدازظهر امروز، در حالی‌که مسوولان استان را پیشاپیش خود داشتند، ضمن راهپیمایی و با سردادن شعارهایی، هتک حرمت قبر صحابی بزرگوار پیامبر را محکوم کردند.

انتهای پیام/523



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فهیمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
بابا اینقدر بیسوادبازی درنیارین زشته چیزی بنام اصلح ترین نداریم یا صالح ترین یا اصلح بدون پسوند ترین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
اصلح ، تر نميگيرد چه برسد به ترين!!!!!!