کد خبر: ۳۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

قطب صنعتی آباده اینترنت و آب و شرب ندارد

19 دی سال گذشته با حضور فرماندار و تعدادی از روسای ادارات شهرستان آباده در محل مسجد شهرک صنعتی آباده جلسه ای به منظور بررسی و رفع مشکلات واحد های تولیدی این شهرک برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما، 19 دی سال گذشته با حضور فرماندار و تعدادی از روسای ادارات شهرستان آباده در محل مسجد شهرک صنعتی آباده جلسه ای به منظور بررسی و رفع مشکلات واحد های تولیدی این شهرک برگزار شد.

در جلسه فوق که خبرنگار آباده نما نیز در آن حضور داشت، خبر این جلسه و برخورد های قاطع فرماندار وقت (محمد جواد عسکری) با روسای ادارات و دلگرمی خاصی که به مسولین واحد های تولیدی داده شد مخابره گردید.

قبل از ادامه بحث توجه شما را به قسمتهایی از متن این خبر توسط آباده نما جلب می کنیم:

مشکل نظافت و عدم جمع آوری زباله های شهرک توسط شهرداری،عدم وجود تقاطع همسطح و یا بریدیگی روربروی شهرک صنعتی،نداشتن خطوط مناسب تلفن و عدم امکان استفاده از اینترنت در این مکان،مشکل بیمه کارگران واحد های صنعتی،مشکل قبض های گزاف برق وقطعی برق واحدها،عدم وجود لوله کشی آب در شهرک و مشکلات گاز شهرک صنعتی،پاره ای از مشکلات مطرح شده توسط خاکسار بود.  

محمد جواد عسکری قول داد در اولین فرصت به اداره برق ابلاغ خواهد کرد که تا اطلاع ثانوی برق هیچ واحد تولیدی قطع نشود.

در ادامه جلسه رئیس مخابرات شهرستان آباده با بیان این مطلب که در صورتی که متقاضیان استفاده از اینترنت پرسرعت به حد نصاب لازم برسند امکان استفاده از اینترنت ADSL را در شهرک صنعتی فراهم خواهد کرد.

نکته جالب این مراسم تماس های تلفنی فرماندار آباده با مسولین مرتبط و پیگیری زنده مشکلات در حضور افراد حاضر در جلسه بود،که نشان از عزم راسخ نماینده عالی دولت شهرستان در جهت حل مشکلات تولید کنندگان شهرک صنعتی است.

پایگاه تحلیلی خبری آباده نما 91/10/19

اما اکنون پس از گذشت چندین ماه از آن جلسه و پیگیری های مکرر هیئت امنای شهرک صنعتی حتی یکی از چندین وعده ای که در جلسه مذکور داده شد عملی نشده است.

در مورد مشکل اینترنت شهرک صنعتی گرچه مقرر شد پست بانک با خرید 40 خط از دهستان دهدق و قرار دادن اینترنت پرسرعت روی آن خطوط مشکل اینترنت شهرک صنعتی را حل کند ولی به بهانه عدم بودجه پست بانک از انجام این کار سر باز زد.

مشکل آب شرب شهرک صنعتی نیز کماکان پابرجاست و شهرک صنعتی آباده آب شرب برای خوردن ندارد.

 در مورد جمع آوری زباله های شهرک نیز شهرداری با این بهانه که شهرک صنعتی آباده جزء حوزه شهری آباده نیست از جمع آوری زباله های آن سرباز می زند و گویا قرار شده است  دهیاری دهدق زباله های شهرک صنعتی آباده را جمع آوری کند!

تا آنجا که اطلاع داریم شهرک صنعتی آباده جزء اندک شهرکهای صنعتی کشور است که برق آن با برق شهر آباده یکی است، و علی رغم وعده اداره برق شهرستان مبنی بر برداشتن برق شهرک از روی برق شهری آباده، اداره برق بیان کرد که ما پولی برای انجام این کار نداریم.

علی رغم صحبتهای قاطع فرماندار سابق در این جلسه و دستورات قاطع او به روسای ادارات برای حل مشکلات شهرک صنعتی و دلگرمی خاصی که به مدیران کارگاه های تولیدی شهرک صنعتی داده شد، چنان برداشت کردند که از فردا تمامی مشکلات شهرک صنعتی حل خواهد شد، اما......

جا دارد فرماندار جدید شهرستان و مسولین حال حاضر با عمل خود صداقت و خلوص خود را به مردم نشان دهند چرا که در آینده دیگران در مورد کارهای ما قضاوت خواهند کرد.

نظرات بینندگان