کد خبر: ۳۸۹۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
توسط هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر شیراز صورت گرفت

رد صلاحیت تعدادی از اعضای فعلی شورای شهر شیراز

تعدادی از اعضای شورای شهر فعلی شیراز که کاندیدای شورای شهر چهارم بودند از سوی هیات اجرایی رد صلاحیت شدند.
به گزارش شیرازه، برخی شنیده ها حاکی از آن است که از 645 نفر ثبت نامی در شورای شهر شیراز 125 نفر توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شده اند.
 
بنابراین گزارش از میان چهره های شاخص رد صلاحیت شده انتخابات شورای شهر شیراز اسامی و چهره هایی دیده می شود که سابقه چند دوره عضویت در شورای شهر را داشته یا عضو فعلی شورای شهر هستند که البته رد صلاحیت بعضی از افراد از قبل هم قابل پیش بینی بود.
افرادی از قبیل،(م-خ)-(م-د)-(م-ز)-(ش-ز)-(ج-خ)(م-پ)-(ب-ح) رد صلاحیت و (م-م) عدم احراز صلاحیت شدند.

افرادي که صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته، از تاریخ ابلاغ کتبی مراتب ردصلاحیت توسط فرمانداری با بخشداری به آنان، 4 روز مهلت دارند که اعتراض شان را به هیات‌های نظارت استان یا شهرستان تسلیم کنند تا هیات‌های مذکور در مهلت قانونی نسبت به بررسی سوابق اقدام و نتیجه قطعي و لازم الاجرا را اعلام نمایند.
پس از اعلام اسامی تایید صلاحیت شدگان به هیات های نظارت، این هیات ها 10 روز وقت دارند تا درخواست اعتراض کنندگان به رد صلاحیت شان را بررسی کرده و نتیجه را اعلام کنند.
بعد ازاعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها توسط هیات نظارت آنها می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا اول خرداد شکایت خود را اعلام کنند بعد از آن هیات نظارت نتیجه نهایی بررسی صلاحیت را در روز ۱۲ خرداد به فرمانداری‌ها ابلاغ می‌کند تا آنها نتیجه را به داوطلبان اعلام نمایند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
طناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
اقایxهر اتوبوسی رو چند خریده بودی؟! میخواستم ببینم مرغی که اقای...با5تومان پول بهمون دادبیشتر می ارزیدیا اتوبوس شما؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
دولت اغتدال!!!!!!!!
شرم اوره